Alle kvinder på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

malliebooh

metski83 skriver:

Ja og det er egentlig ret iriterende at man ikke er mere tilfreds med sig selv.

Kan ikke forstå han kan syntes jeg er smuk og dejlig, når jeg er tyk.

Tænker også at når jeg bliver gravid, så kan man da i det mindste ikke se jeg er så tyk.

det er derfor jeg prøver at finde det positive og opfordre jer andre til at gøre det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

wamse

Jeg kan aller bedst lide min humor 

Derefter mine øjne 

Anmeld

4. maj 2011

malenecl

Kan bedst lide mine blå øjne og mine fregner som kommer frem om sommeren ..

Anmeld

4. maj 2011

Lou87

Her tror jeg faktisk jeg vil påpege min personlighed som det jeg aller bedst kan li ved mig selv..

For uden det skal lyde som en eller anden klam og typisk sætning, jamen så er det bare det indre der tæller i længden..

Jeg er oftest en meget glad og til tider fjollet tøs og mener selv jeg er meget ærlig, hvilket min omgivelse er glad for og benytter sig meget af.. Da de er trætte af ikk og få den ærlige mening.
Men ja, man har jo hver sin mening.. Så ikk altid den li falder i go jord  Og har total go humor håhå

Men hvis jeg skal nævne noget udseende mæssigt, så er det nok mine fyldige læber.. Mine meget blå øjne.. Kraftige hår (hader dog min irriterende hvirvel! ) og så er jeg glad for min barm, dog er den ikk særlig stor.. men den hænger ikke!!  
Og så at jeg (heldigvis) bærer briller rigtig pænt

UH UH og min body art! LOOVE it..

Anmeld

17. maj 2011

o1Mutte

Syntes det her er en god tråd  Så hiver den lige op igen

Jamen jeg syntes selv jeg har nogle skide flotte øjne, når jeg har make up på Elsker at fremhæve dem. Derudover så elsker jeg mine ben. De er slanke og lange (Min kæreste kalder mig barbie fordi jeg har ligeså lange ben som hende )

Elsker min egen humor. Jeg er en af dem der fyrer noget sjovt af, men så er jeg den eneste der griner, hvilket får alle andre til at grine (af mig )

Kom glad piger

Anmeld

17. maj 2011

malliebooh

o1Mutte skriver:

Syntes det her er en god tråd  Så hiver den lige op igen

Jamen jeg syntes selv jeg har nogle skide flotte øjne, når jeg har make up på Elsker at fremhæve dem. Derudover så elsker jeg mine ben. De er slanke og lange (Min kæreste kalder mig barbie fordi jeg har ligeså lange ben som hende )

Elsker min egen humor. Jeg er en af dem der fyrer noget sjovt af, men så er jeg den eneste der griner, hvilket får alle andre til at grine (af mig )

Kom glad piger 

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Klart mit fede røde garn... Mit glimt i øjet...

Bund ærlig og elsker at glæde andre...

En pige med spræl i og elsker der sker noget omkring mig...

Lever i nuet, man ved aldrig hvornår man skal herfra...

Forkæler mig selv og vælger altid kvalitet frem for kvantitet...

Majbritt

Anmeld

17. maj 2011

Sabsy

wamse skriver:

Jeg kan aller bedst lide min humor 

Derefter mine øjne 

Jeg ELSKER dit ansigt Wamse!.. Det stråler bare af kærlighed, omsorg og tryghed - så du kan være godt tilfreds (Er gift med en mand, bare så du ikke tror jeg har lumske tanker Hahaha)

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Hvis det skal være noget fysisk....så må de være det hele, jeg er ret fantastisk....og hvis det skal være noget ikke fysisk, så må det være min evne til at vende det mest triste til noget fantastisk...heheh..

Anmeld

17. maj 2011

lilledittemor

sikke en dejlig "debat"
god ide !

Jeg kan godt lide mit hår og mit ansigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.