Alle kvinder på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
51 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

malliebooh

Nu skal vi vise hvor dejlige vi er!

Jeg er overbevist om at det hjælper at fokusere på hvad man godt kan lide ved sig selv, istedet for det negative.. og derfor hjælpe sin selvtillid på vej. Det har intet at gøre med at være selvglad!

- Hvad kan i bedst lide ved jer selv?

Kan godt starte ud her: Jeg kan godt lide mine øjne, de stråler af glæde og personlighed. Så kan jeg også godt lide mig som jeg er; glad, smilende og imødekommende, og til tider meget fjollet 

Ingen negative ting, de damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

B&J

Elsker mine læber syntes de er super flotte og passer perfekt

og elsker også mig selv fordi jeg er 110% ærlig og hvis du er sød og åben over for mig er jeg det også hos dig og giver altid folk en chance eller 2 skuer aldrig folk uden på og jeg er super sød og elsker af grine jeg er jo bare dejlig selv om der nok også er en skrap kælling ind i

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

B&J skriver:

Elsker mine læber syntes de er super flotte og passer perfekt

og elsker også mig selv fordi jeg er 110% ærlig og hvis du er sød og åben over for mig er jeg det også hos dig og giver altid folk en chance eller 2 skuer aldrig folk uden på og jeg er super sød og elsker af grine jeg er jo bare dejlig selv om der nok også er en skrap kælling ind i

Super skønt!

Anmeld

4. maj 2011

Zeus

Kan godt lide, at jeg er ved at blive voksen.. Uden pis... At jeg kan klare de ting jeg sætte mig for, ikke gaber over for meget, og ved hvem jeg er

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Jeg er så ringe til sådan noget, men here goes

Jeg elsker mit ansigt, især mine øjne. Har altid haft rimelig store øjne med en speciel farve, og lange mørke vipper. Det er også en af de ting, som jeg altid får ros for udseendesmæssigt

Og så elsker jeg min krop! Efter jeg tabte mig værdsatte jeg den virkelig, fordi jeg har rigtig flotte kvindelige former, gode hofter og røv, slank talje osv. Og især efter jeg er blevet gravid kan jeg lide den. Jeg synes det er dejligt at have en flot gravid mave, og så kan jeg næppe klage over, at frontpartiet er svulmet noget så kraftigt op, de var ellers blevet så små efter vægttabet Nyder dem så længe det varer Det giver en flot kavalergang

Og det indre: Er meget empatisk, kærlig og indfølende. Der er ikke et ondt ben i min krop. Godt nok går jeg med hævntanker og vrede overfor de, der har behandlet mig som en gang lort, men det er kun naturligt. Spørg bare evolutionspsykologien

Anmeld

4. maj 2011

sarahb

Jeg elsker mine øjne og min booty
Mine øjne er meget grønne og min booty ja den er dejlig synes min mand og jeg..

Anmeld

4. maj 2011

metski83

Det kan godt være vi ikke må være negative, men jeg har desværre ikke noget ved mig selv, som jeg syntes er flot eller pænt, eller godt kan lide

Spørger jeg min kæreste, siger han mine bryster.

så siger jeg, jamen det er da bare sådan nogen hænge nogen, så siger han..... men de er fandme store

Anmeld

4. maj 2011

Isabella_mor

jeg kan godt lide at jeg er blevet hurtigt mig selv igen efter fødslen...

så kan jeg godt lide mit ansigt nogengange... og mit hår når det gider det jeg vil ha det til.. 

og så ka jeg godt lide mit gode humør og min humor, og min evne til at sige hvad jeg mener.. og min evne til at sprede glæde..

Anmeld

4. maj 2011

nvm

metski83 skriver:

Det kan godt være vi ikke må være negative, men jeg har desværre ikke noget ved mig selv, som jeg syntes er flot eller pænt, eller godt kan lide

så siger jeg, jamen det er da bare sådan nogen hænge nogen, så siger han..... men de er fandme store

hihi hvor er han da en sød kæreste...

har det på samme måde som dig, med jeg ikke kan finde noget jeg er glad for ved mig selv, ku sige mine bryster men det snyd da jeg har betalt mig til dem

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

metski83 skriver:

Jeg har også haft en periode hvor jeg slet slet ikke kunne se det positive i mig selv, fordi jeg tog rigtigt hurtigt på lige pludselig. men så har jeg bare prøvet at fokusere på noget jeg kan lide ved mig selv som ikke nødvendigvis er udseende.. og så er det jo bare skønt når kæresten kan se det smukke når man ikke selv kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.