Alle kvinder på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

o1Mutte

Eva. skriver:

Hvis det skal være noget fysisk....så må de være det hele, jeg er ret fantastisk....og hvis det skal være noget ikke fysisk, så må det være min evne til at vende det mest triste til noget fantastisk...heheh..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Sitrani

Åh, jamen hvad er der lige på min krop jeg ikke kan li'

Ej..... Jeg synes jeg har et pænt ansigt, med karaktér - jeg er vild med mine øjne og mine øjenbryn, og så har jeg store kysse-læber.. Haha..

Inden jeg blev gravid havde jeg en flot talje, og har altid haft store bryster, så det kan jeg vel ikke klage over.. Nu er taljen så forsvundet, men det er der jo en naturlig grund til... Så har jeg timeglas-formet krop, som Marilyn Monroe, som jeg altid har været glad for, for det ser så kvindeligt ud (Har altid haft runde lår og en fyldig barm...)

Mine tæer er nu også ret søde, og mit hår vil stort set altid, som jeg vil, så der er jeg også heldig....

Så blev jeg da helt glad for mig selv... Dejlig tråd!!!

Anmeld

17. maj 2011

NinaNymannMadsen

jeg elsker mine øjne de er bare så flotte syntes jeg selv.og så elsker jeg mit smil. og min krop, den passer bare sådan sammen på sin helt egen måde.

og så elsker jeg mit åbne hjerte og at jeg er god til at lytte og give råd videre.

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

STN skriver:

Åh, jamen hvad er der lige på min krop jeg ikke kan li'

Ej..... Jeg synes jeg har et pænt ansigt, med karaktér - jeg er vild med mine øjne og mine øjenbryn, og så har jeg store kysse-læber.. Haha..

Inden jeg blev gravid havde jeg en flot talje, og har altid haft store bryster, så det kan jeg vel ikke klage over.. Nu er taljen så forsvundet, men det er der jo en naturlig grund til... Så har jeg timeglas-formet krop, som Marilyn Monroe, som jeg altid har været glad for, for det ser så kvindeligt ud (Har altid haft runde lår og en fyldig barm...)

Mine tæer er nu også ret søde, og mit hår vil stort set altid, som jeg vil, så der er jeg også heldig....

Så blev jeg da helt glad for mig selv... Dejlig tråd!!!

Jeg er også en af de heldige med den perfekte timeglas figur...med en talje der er 70% af hoftemålet og jeg er lykkelig for jeg har fået denne facon, synes nemlig også det er meget kvindeligt...

Anmeld

17. maj 2011

Sitrani

Eva. skriver:

Jeg er også en af de heldige med den perfekte timeglas figur...med en talje der er 70% af hoftemålet og jeg er lykkelig for jeg har fået denne facon, synes nemlig også det er meget kvindeligt...

Nemlig  Det ser sgu så godt ud

Ved ikke lige med med de der procenter.... men ja, mine hofter er i hvert fald lidt bredere end min talje...

Anmeld

17. maj 2011

mulle7430

jeg kan kun lide mine øjne

Anmeld

17. maj 2011

misslea

Tjaaa.... altså fysisk er jeg faktisk helt tilfreds med det hele.... også selvom jeg har været gravid....!! For min krop ligner sig selv, bortset fra et par små strækmærker nederst på maven, som man faktisk ikke ser længere.... !!

Hvis jeg skal fremhæve noget.... må det være mine øjne og de lange øjenvipper!

Ellers synes jeg faktisk selv, at jeg har en skøn personlighed... hahahah... det lyder helt forkert, når man selv siger det!!

Nårh.. men, jeg er altid meget positiv og er altid nem at få til at grine! Jeg ELSKER humor, og jeg er den første til at grine af mig selv....!!!  

Anmeld

17. maj 2011

Dinna88

Nej, hvor sjovt, sådan en debat lavede jeg fo rnoget tid siden

Hvis det kun er fysisk; jeg er faktisk glad for alt. Jeg har lidt få tigerstriber på min bagdel, men de kan dækkes og kan jo ikke selv se dem Jeg har flotte, lyse øjne samt en krop, som (uden at være selvfed!!) mange piger misunder. Dette ved jeg, fordi de siger det til mig  

Anmeld

17. maj 2011

JustAnotherName

Jeg er til at stole på. En ærlig, loyal og omsorgsfuld ven!

Jeg er en god mor for mine børn. Ikke fuldendt eller perfekt. Men god!

Anmeld

17. maj 2011

wamse

Bubbes skriver:

Jeg ELSKER dit ansigt Wamse!.. Det stråler bare af kærlighed, omsorg og tryghed - så du kan være godt tilfreds (Er gift med en mand, bare så du ikke tror jeg har lumske tanker Hahaha)

århhh mange mange tak, du har slet ingen anelse om, hvor meget dine ord varmer lige i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.