Alle kvinder på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

JulieE

Mit hår... Helt sikkert  Jeg har langt og meget tykt rødt hår og det er virkeligt noget af det jeg bedst kan lide ved mit udseende!!

Mit bedste personligheds træk er, at jeg evner at se lyst og optimistisk på livet og fremtiden. dte er virkelig en gave 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

JulieE

Ups dobbelt indlæg

Anmeld

4. maj 2011

kiwilouise

jeg er utrolig glad for mine øjne og mit smil  og så ved man hvor man har mig. jeg er 100 % ærlig og siger tingene som de er.

desuden kender jeg mig selv så godt så jeg ved hvor mine grænser går, så hvis folk omkring mig pisser på mig er jeg ikke bange for at sige fra

Anmeld

4. maj 2011

Josesmor

metski83 skriver:

Det kan godt være vi ikke må være negative, men jeg har desværre ikke noget ved mig selv, som jeg syntes er flot eller pænt, eller godt kan lide

Spørger jeg min kæreste, siger han mine bryster.

så siger jeg, jamen det er da bare sådan nogen hænge nogen, så siger han..... men de er fandme store

Og lige lange

Anmeld

4. maj 2011

metski83

nvm skriver:

hihi hvor er han da en sød kæreste...

har det på samme måde som dig, med jeg ikke kan finde noget jeg er glad for ved mig selv, ku sige mine bryster men det snyd da jeg har betalt mig til dem

Ja det er da altid noget.. Kan ikke se det dejlige ved min krop i hvert fald. Spørger ham så, om det var mine bryster han faldt for, så siger han det var min være måde, så det er da dejligt at høre.

Men har svært ved at forstå, inde i mit lille hoved, at han kan syntes jeg er dejlig, når jeg ikke selv syntes jeg er det.

Anmeld

4. maj 2011

metski83

Josesmor skriver:

Og lige lange

Haha, det er de da trods alt.

Det kan være det er det der er det positive ved mig.

Mine bryster er lige lange

Anmeld

4. maj 2011

metski83

MalleH skriver:

Jeg har også haft en periode hvor jeg slet slet ikke kunne se det positive i mig selv, fordi jeg tog rigtigt hurtigt på lige pludselig. men så har jeg bare prøvet at fokusere på noget jeg kan lide ved mig selv som ikke nødvendigvis er udseende.. og så er det jo bare skønt når kæresten kan se det smukke når man ikke selv kan

ja det er da altid noget han kan, når jeg ikke selv kan.

Kan bare have svært ved at forstå, at han syntes jeg er dejlig, når jeg ikke selv syntes det.

Anmeld

4. maj 2011

malliebooh

metski83 skriver:

ja det er da altid noget han kan, når jeg ikke selv kan.

Kan bare have svært ved at forstå, at han syntes jeg er dejlig, når jeg ikke selv syntes det.

forstår udemærket godt hvad du mener.. :s har også tendens til gentagne gange at spørge hvad det er han så godt kan lide ved mig.

Anmeld

4. maj 2011

Aagaard

Jeg kan godt lide når jeg tør tage stærkt farvet tøj på, med farver som gør mig glad.
Jeg kan godt lide at jeg er let påvirkelig af musik (og farver :-) )
Jeg kan godt lide den farve min hud får om sommeren!
Jeg Elsker den effekt min kærestes smil har på mig, når han smiler har jeg det dejligt!
Jeg kan godt lide mine tær, ikke fordi de er kønne, men fordi de er små sjove kartoffel-troldetær :-)

Go tråd, dejlig ide!

Anmeld

4. maj 2011

metski83

MalleH skriver:

forstår udemærket godt hvad du mener.. :s har også tendens til gentagne gange at spørge hvad det er han så godt kan lide ved mig.

Ja og det er egentlig ret iriterende at man ikke er mere tilfreds med sig selv.

Kan ikke forstå han kan syntes jeg er smuk og dejlig, når jeg er tyk.

Tænker også at når jeg bliver gravid, så kan man da i det mindste ikke se jeg er så tyk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.