Den 'lille' hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Sådan.... hyggeshows over webcam?

det ville jeg holde for mig selv.. og så måske også tænke lidt over hvordan man virkede udaftil mht. pengeforbruget ;-)

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Aves.

Jeg ville sige det....men det er nok fordi jeg kender flere der både har lavet sådan noget og arbejdet som prostitueret, det har jeg intet problem med...men jeg ville ikke sige det ud fra at andre blandede sig i mine penge, jeg ville bare ikke kunen holde kæft...

Anmeld

5. maj 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Davs girls!

Står lidt og vakler frem og tilbage med at fortælle min familie og venner om min/vores 'lille' hemmelighed.

Sagen er den, at kæresten og jeg er begyndt at tjene en del penge ved siden at vores hverdagsjob, folk er så småt begyndt at spørge ind til hvor vi får pengene fra, og jeg er helt på bund med hvad jeg skal svare, da det vi laver, ikke ligefrem er noget ens forældre ville være stolte af vil jeg mene.

For at pakke det ind, så er det noget live webcam vi laver i fritiden da vi altid har synes det kunne være interessant.

Hvad ville i gøre? Ville i fortælle det?

det er privat og det synes jeg at i skal have som jeres lille ting sammen

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Davs girls!

Står lidt og vakler frem og tilbage med at fortælle min familie og venner om min/vores 'lille' hemmelighed.

Sagen er den, at kæresten og jeg er begyndt at tjene en del penge ved siden at vores hverdagsjob, folk er så småt begyndt at spørge ind til hvor vi får pengene fra, og jeg er helt på bund med hvad jeg skal svare, da det vi laver, ikke ligefrem er noget ens forældre ville være stolte af vil jeg mene.

For at pakke det ind, så er det noget live webcam vi laver i fritiden da vi altid har synes det kunne være interessant.

Hvad ville i gøre? Ville i fortælle det?

OMG, fuck hvor fedt...

Kæmpe respekt for at du fortæller det herinde!!!

Havde jeg "nosserne" til det, så gjorde jeg det samme

Meeeen, ville nok ikke fortælle det til min familie.. Venner jo, men ville ikke give dem internetaddressen

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

undercover skriver:

Hvor er det fedt at i er så frisindede! Hvordan hyrer man jer?

Haha, jamen man går jo sådan set bare ind på hjemmesiden og ser om vi er online, og er vi det kan man hapse os i privatchat og tage den derfra

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

OMG, fuck hvor fedt...

Kæmpe respekt for at du fortæller det herinde!!!

Havde jeg "nosserne" til det, så gjorde jeg det samme

Meeeen, ville nok ikke fortælle det til min familie.. Venner jo, men ville ikke give dem internetaddressen

Hehe jo tak!

Vi har et enkelt vennepar der kender til det, så dem taler vi en del med det om, hun tør ikke, men synes det er super fedt, han tør godt så han er træt af hun ikke vil hehe

Er selv rigtig glad for vi gør det det er en rigtig stor del af os at kunne være så fri, og det sætter skam også gang i forholdet  Ikke at vi egentlig havde problemer, men det er altid en god ting at kunne være så åben om sine lyster osv

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hehe jo tak!

Vi har et enkelt vennepar der kender til det, så dem taler vi en del med det om, hun tør ikke, men synes det er super fedt, han tør godt så han er træt af hun ikke vil hehe

Er selv rigtig glad for vi gør det det er en rigtig stor del af os at kunne være så fri, og det sætter skam også gang i forholdet  Ikke at vi egentlig havde problemer, men det er altid en god ting at kunne være så åben om sine lyster osv

Vil da gerne indrømme at jeg har tænke på det FLERE gange, tør ikke at snakke med kæresten om det, og vil ikke gøre det "alene"

De penge i tjener, kommer ikke andre ved, på nogle måder Det er jeres liv, og jeres penge

Når i får jeres "løn", hvad står der så inde i banken?? Vel ikke noget der kan lede dem hen på nogte frækt? Eller hvad Hehe..

Jeg synes virkelig at det er fedt, heeeelt vildt!!

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Vil da gerne indrømme at jeg har tænke på det FLERE gange, tør ikke at snakke med kæresten om det, og vil ikke gøre det "alene"

De penge i tjener, kommer ikke andre ved, på nogle måder Det er jeres liv, og jeres penge

Når i får jeres "løn", hvad står der så inde i banken?? Vel ikke noget der kan lede dem hen på nogte frækt? Eller hvad Hehe..

Jeg synes virkelig at det er fedt, heeeelt vildt!!

Nej, tror også det er et svært emne at komme ind på med sin partner hvis man ikke rigtig har talt om noget lignende før, vi er nogle vildbasser begge to, så det faldt helt naturligt for os at det var det næste skridt

Jeg ved faktisk ikke engang hvad der står, det går ind på hans budgetkonto  Har slet ikke tænkt over det hehe

Anmeld

5. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Nej, tror også det er et svært emne at komme ind på med sin partner hvis man ikke rigtig har talt om noget lignende før, vi er nogle vildbasser begge to, så det faldt helt naturligt for os at det var det næste skridt

Jeg ved faktisk ikke engang hvad der står, det går ind på hans budgetkonto  Har slet ikke tænkt over det hehe

Hehe, kunne lige se at det står som - online-sex? - sexbutikken? Hehe.. Mon ikke du så havde fået en opringning af din bankrådgiver Hehe...

Min ville ihvertfald give et kald, ingen tvivl der

Ved ikke lige hvordan jeg kunne skyde den af til ham , måske sådan her - Honey, hvad siger du til at knalde på livecam???

Haha, tror bare at jeg dropper det

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Hehe, kunne lige se at det står som - online-sex? - sexbutikken? Hehe.. Mon ikke du så havde fået en opringning af din bankrådgiver Hehe...

Min ville ihvertfald give et kald, ingen tvivl der

Ved ikke lige hvordan jeg kunne skyde den af til ham , måske sådan her - Honey, hvad siger du til at knalde på livecam???

Haha, tror bare at jeg dropper det

Hehe nej den er svær

Han sagde bare "Kunne det egentlig ikke være frækt skat?" Og så svarede jeg bare "Jo det synes jeg, så lad os prøve det"

Det var en dejlig nem beslutning hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.