Den 'lille' hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Fru Hansen

I kunne vel også bare sige at i begge har fået lønforhøjelse.

Jeg kan godt forstå hvis nogen undrer sig når i pludselig får flere penge. Især hvis i har brugt dem synligt. . Jeg er selv så blufærdig at jeg slet ikke ville have samme job som jer. Men hvis jeg var modig nok til at gøre det tror jeg også at jeg ville være modig nok til at sige det lidt blidt, ikke til hele byen men bare til de nærmeste. Der er vel også en risiko for at i bliver opdaget af venner/familie eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Anonym skriver:

Man sætter selv minutpriser for de forskellige ting, så kan 'kunden' ønske forskellige ting og vi kan vælge at sige ja eller nej og så smider de ekstra for det, men man kan sagtens lave op til 9.000 hver anden uge, så det er alt efter hvor meget man selvfølgelig er igang

Hold kæft, hvor vildt!!  Hvordan kommer man igang med det!?

Jeg ville sige at vi havde vundet i lotto... Eller lavet nogle sorte penge!?

Stine og Lisa.

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Ville ikke sige det! Sæt nu de søgte på nettet for at stille deres nysgerrighed og se jeres små "shows". Pyha

Anmeld

4. maj 2011

Fru Hansen

bliver altså også nødt til lige at spørge om i betaler skat? Kunne nogen få ondt i røven over jeres penge og melde det? fordi de ikke ved hvor de kommer fra. Pas på jer selv og brug måske pengene lidt mere usynligt.

Er der ikke også noget med at banken skal indberette hvis der kommer unormalt store beløb ind på kontoen fordi det kan være kriminalitets-relateret? jeg aner det ikke, syntes bare jeg har hørt nogen om det en gang. Måske er det helt vildskud...

Anmeld

4. maj 2011

VIPpigen

fru-nielsen skriver:

bliver altså også nødt til lige at spørge om i betaler skat? Kunne nogen få ondt i røven over jeres penge og melde det? fordi de ikke ved hvor de kommer fra. Pas på jer selv og brug måske pengene lidt mere usynligt.

Er der ikke også noget med at banken skal indberette hvis der kommer unormalt store beløb ind på kontoen fordi det kan være kriminalitets-relateret? jeg aner det ikke, syntes bare jeg har hørt nogen om det en gang. Måske er det helt vildskud...

Jeg tænker lidt det samme. For guds skyld ha' skat på plads, det er fanme surt at blive snuppet... Ikke at jeg ved det, men kender andre som har...

Selve showet ville jeg nok lige tænke mig en ekstra gang om, det er noget i har ville længe, og det er super fedt. MEN der er bare 2 ting...

1. Dem som i fortæller det til kan blive nysgerrige og finde jer på nettet...

2. Hvis i IKKE fortæller det kan i altså stadig blive busted... Hvem ved hvad svigerfar sidder og kigger på derhjemme når svigermor er gået i seng... Eller kammeraten for den sags skyld.

Det er ikke noget der tiltaler mig, men ser det nok lidt som et job som en EM (Erotisk model) har, og hun står - som regel -  ved hvad hun arbejder med...

Anmeld

4. maj 2011

Ciss

Altså, når det gælder den allernærmeste familie: Hvis de kender jer rigtig godt, så mærker de også, når I holder noget skjult/lyver/ikke siger hele sandheden. Og så kan fantasien begynde at løbe, og den er ofte værre end virkeligheden. Det er vel trods alt ikke ulovligt, det I gør. I tillæg kan den slags på længere sigt ødelægge tilliden mellem folk, fordi man mærker, at der er noget/at personen ændrer sig - og en dag ved man ikke, hvor meget man kan stole på folk længere. Ikke morsomt! Så selvom det er vanskeligt, så tror jeg nok, jeg i sidste ende ville lade familien forstå, hvad biintægten kommer fra. Hellere det end at en svoger el. lign pludselig en dag har faldet over hemmeligheden ved et tilfælde... Men man kan jo vælge, hvordan man gør det. Ofte vil det jo være nok med et hint og en omskrivning. Jeg ville nok ikke gå i detailler, nej....

Til alle udenom de allernærmeste ville jeg nok bruge en hvid løgn om en ekstrajob - hvis de er så frække, at de spørger. Jeg tror ikke, det holder at sige at I har vundet i lotto, for det kan man jo ikke blive ved med over længere tid.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Hold kæft, hvor vildt!!  Hvordan kommer man igang med det!?

Jeg ville sige at vi havde vundet i lotto... Eller lavet nogle sorte penge!?

Stine og Lisa.

Jamen vi har bare længe snakket om at det var noget vi synes var ekstremt frækt at kunne prøve, vi går meget op i vores seksuelle del af vores forhold og så skulle der udforskes lidt mere

Den er så svær mht. om det skal siges eller ej synes jeg

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

fru-nielsen skriver:

Alt det der er der skam styr på

Men jo det er rigtigt nok, der er en masse regler der skal overholdes

Anmeld

4. maj 2011

Carina1977

Jeg synes altså i skal fortælle dem det, og så håbe på at de reageret på den måde i håber, eller med tiden accepterer det. Jeg tænker nemlig, tænk nu hvis de fandt ud af det af andre veje.....så ville det da immervæk have været bedre, hvis det var kommet fra jer

Anmeld

4. maj 2011

Anonym skriver:

Jamen vi har bare længe snakket om at det var noget vi synes var ekstremt frækt at kunne prøve, vi går meget op i vores seksuelle del af vores forhold og så skulle der udforskes lidt mere

Den er så svær mht. om det skal siges eller ej synes jeg

Nej, nej.. Jeg mener, hvordan kommer man igang?? Fandt I bare en side på nettet eller har I selv lavet en hjemme side? Og hvordan får I pengene??

Jeg synes det er super fedt I har det sådan, og udlever jeres fantasier og drømme!! Tænk hvor mange af os der går rundt og  fantaserer om noget, men ikke tør springe ud i det!!

Jeg tager sq hatten af for jer!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.