Den 'lille' hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Sådan.... hyggeshows over webcam?

det ville jeg holde for mig selv.. og så måske også tænke lidt over hvordan man virkede udaftil mht. pengeforbruget ;-)

Hehe, jeps 'hyggeshows'.

Det har altid tiltalt os en del, og nu er der kommet gang i det.
Jeg er kommet med skøre undskyldninger indtil videre med at vi har solgt ting osv, men som jeg så pænt fik at vide sidst "I kan da ikke blive ved med at have ting" Og nej, nok ikke til de penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Hehe, jeps 'hyggeshows'.

Det har altid tiltalt os en del, og nu er der kommet gang i det.
Jeg er kommet med skøre undskyldninger indtil videre med at vi har solgt ting osv, men som jeg så pænt fik at vide sidst "I kan da ikke blive ved med at have ting" Og nej, nok ikke til de penge

må jeg være fræk at spørge hvad man får for sådan en ''omgang''

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Jeg vil ikke mene at det rager andre hvor mange penge i har og hvad i bruger dem på 

Måske kan i sige at i længe har lagt penge til side til ting i ønskede, og nu skulle de købes

Personigt ville jeg sige til dem: "Det rager ikke jer", men det er nok også fordi jeg HADER når andre blander sig i sådan noget personligt.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

må jeg være fræk at spørge hvad man får for sådan en ''omgang''

Man sætter selv minutpriser for de forskellige ting, så kan 'kunden' ønske forskellige ting og vi kan vælge at sige ja eller nej og så smider de ekstra for det, men man kan sagtens lave op til 9.000 hver anden uge, så det er alt efter hvor meget man selvfølgelig er igang

Anmeld

4. maj 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Jeg vil ikke mene at det rager andre hvor mange penge i har og hvad i bruger dem på 

Måske kan i sige at i længe har lagt penge til side til ting i ønskede, og nu skulle de købes

Personigt ville jeg sige til dem: "Det rager ikke jer", men det er nok også fordi jeg HADER når andre blander sig i sådan noget personligt.

faktisk enig...

Anmeld

4. maj 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Man sætter selv minutpriser for de forskellige ting, så kan 'kunden' ønske forskellige ting og vi kan vælge at sige ja eller nej og så smider de ekstra for det, men man kan sagtens lave op til 9.000 hver anden uge, så det er alt efter hvor meget man selvfølgelig er igang

vildt nok

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jamen er enig, det er nok også mest fordi vi selvfølgelig har brugt penge på nye ting til hjemmet som de også ser osv at de spørger.

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Jamen er enig, det er nok også mest fordi vi selvfølgelig har brugt penge på nye ting til hjemmet som de også ser osv at de spørger.

Så sig at i har sparet sammen et godt stykke tid

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Så sig at i har sparet sammen et godt stykke tid

Den er lidt svær med vores tidligere økonomiske baggrund, men den er da værd at prøve

Anmeld

4. maj 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Den er lidt svær med vores tidligere økonomiske baggrund, men den er da værd at prøve

Hvis nu det er laaaang tid og i har lagt 50 kr til side engang imellem

Men du kunne jo også sige at du ikke vil snakke om hvor i har pengene fra, og det i øvrigt ikke kommer andre ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.