Den 'lille' hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.139 visninger
51 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Anonym trådstarter

Davs girls!

Står lidt og vakler frem og tilbage med at fortælle min familie og venner om min/vores 'lille' hemmelighed.

Sagen er den, at kæresten og jeg er begyndt at tjene en del penge ved siden at vores hverdagsjob, folk er så småt begyndt at spørge ind til hvor vi får pengene fra, og jeg er helt på bund med hvad jeg skal svare, da det vi laver, ikke ligefrem er noget ens forældre ville være stolte af vil jeg mene.

For at pakke det ind, så er det noget live webcam vi laver i fritiden da vi altid har synes det kunne være interessant.

Hvad ville i gøre? Ville i fortælle det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mutti2B

Nope, den ville jeg holde for mig selv

Anmeld

4. maj 2011

Christine

Anonym skriver:

Davs girls!

Står lidt og vakler frem og tilbage med at fortælle min familie og venner om min/vores 'lille' hemmelighed.

Sagen er den, at kæresten og jeg er begyndt at tjene en del penge ved siden at vores hverdagsjob, folk er så småt begyndt at spørge ind til hvor vi får pengene fra, og jeg er helt på bund med hvad jeg skal svare, da det vi laver, ikke ligefrem er noget ens forældre ville være stolte af vil jeg mene.

For at pakke det ind, så er det noget live webcam vi laver i fritiden da vi altid har synes det kunne være interessant.

Det ville jeg nok gøre, ja. Jeg tror godt folk kan mærke at man holder noget skjult og derfor er det nok mest rart for alle at i er ærlige. Det ville nok også være en lettelse?

Måske er det lidt svært at få sagt, men hvis man kan sige A kan man nok også sige B.. Held og lykke!

Anmeld

4. maj 2011

eElak

Sådan.... hyggeshows over webcam?

det ville jeg holde for mig selv.. og så måske også tænke lidt over hvordan man virkede udaftil mht. pengeforbruget ;-)

Anmeld

4. maj 2011

twinny

ville ikk fortælle det også sige jeg havde fået et hjemmejob. også Søge på nettet om noget med hjemmejob, hvad det går ud på..

Anmeld

4. maj 2011

Bshizzle

Sådan noget ville jeg bestemt holde for mig selv..

Men nu kan jeg gå ud fra det er sådan noget Grisse-Fy-ha som er uegnet for børn.. ? 

Det er aldrig noget jeg vil blive fristet til.. kamera-sky anyway

Anmeld

4. maj 2011

MorEllen

Anonym skriver:

Davs girls!

Jeg tror nok ikke jeg ville sagt sandheden til venner og familie...

I kan sige at I har vundet i Lotto

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth1985

Mutti2B skriver:

Nope, den ville jeg holde for mig selv

ENIG!!

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

hvorfor blander folk sig i jers indtægt for ...

og nej ville ikke fortælle dem det så heller en hvid løgn ikke at det er flovt det i laver men  nogen er bare lidt sarte

Anmeld

4. maj 2011

Kruse90

puha, jeg kunne aldrig drømme om at få sådan et hjemmejob
Men hvis jeg var tiltrukket af den slags, ville jeg nok holde det for mig selv.
Men igen har man sagt A, må man også sige B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.