Den 'lille' hemmelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg tænker lidt det samme. For guds skyld ha' skat på plads, det er fanme surt at blive snuppet... Ikke at jeg ved det, men kender andre som har...

Selve showet ville jeg nok lige tænke mig en ekstra gang om, det er noget i har ville længe, og det er super fedt. MEN der er bare 2 ting...

1. Dem som i fortæller det til kan blive nysgerrige og finde jer på nettet...

2. Hvis i IKKE fortæller det kan i altså stadig blive busted... Hvem ved hvad svigerfar sidder og kigger på derhjemme når svigermor er gået i seng... Eller kammeraten for den sags skyld.

Det er ikke noget der tiltaler mig, men ser det nok lidt som et job som en EM (Erotisk model) har, og hun står - som regel -  ved hvad hun arbejder med...

Pyh ja den med svigerfar ville være en grum en...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mumto3

Hmm...hvis du siger 9.000kr på 2 uger, så er det 18.000kr om måneden. Det er altså RIGTIG mange ekstra penge.

Jeg kan godt forstå at folk sige at de bliver irriterede over at folk blander sig i hvor trådsstarter har pengene fra, men helt ærligt, - så synes jeg det høre med til almindelig omsorg for hinanden. At man bemærker hvis der sker drastiske ændring i nærmeste omgangskreds, at man spørger ind til det, særligt hvis man er bekrymret over hvor alle de mange penge pludselig kommer fra.

Jeg ser det da som en af mine mange opgaver som mor, at hvis mine børn, når de bliver store og flytter hjemmefra, pludselig har en 'afvigende' adfærd, at jeg så reagere på det. Og med afvigende, mener jeg blot at det afvigere fra normalen, altså sådan som mit barn plejer at opfører sig. Det kunne jo være at han/hun var kommer ud i noget som mit barn skulle have hjælp til at komme ud af igen.

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Nej, nej.. Jeg mener, hvordan kommer man igang?? Fandt I bare en side på nettet eller har I selv lavet en hjemme side? Og hvordan får I pengene??

Jeg synes det er super fedt I har det sådan, og udlever jeres fantasier og drømme!! Tænk hvor mange af os der går rundt og  fantaserer om noget, men ikke tør springe ud i det!!

Jeg tager sq hatten af for jer!!

Stine og Lisa.

Vi fandt en side på nettet hvor det er med sådan noget
Google was our friend  hehe

Jamen vi er meget åben overfor hinanden med hvad vi gerne vil, og udlever hver en ting, det er rigtig rart

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hmm...hvis du siger 9.000kr på 2 uger, så er det 18.000kr om måneden. Det er altså RIGTIG mange ekstra penge.

Jeg kan godt forstå at folk sige at de bliver irriterede over at folk blander sig i hvor trådsstarter har pengene fra, men helt ærligt, - så synes jeg det høre med til almindelig omsorg for hinanden. At man bemærker hvis der sker drastiske ændring i nærmeste omgangskreds, at man spørger ind til det, særligt hvis man er bekrymret over hvor alle de mange penge pludselig kommer fra.

Jeg ser det da som en af mine mange opgaver som mor, at hvis mine børn, når de bliver store og flytter hjemmefra, pludselig har en 'afvigende' adfærd, at jeg så reagere på det. Og med afvigende, mener jeg blot at det afvigere fra normalen, altså sådan som mit barn plejer at opfører sig. Det kunne jo være at han/hun var kommer ud i noget som mit barn skulle have hjælp til at komme ud af igen.

Jeg skrev også op til

Det er stort set næsten kun dem der gør det 'fuldtid' så at sige, der er faktisk en del der lever af det.

Jeg siger heller ikke de ikke skal blande sig, jeg spørger netop om råd til om jeg skal sige det eller ej.

Anmeld

4. maj 2011

Mumto3

Anonym skriver:

Jeg skrev også op til

Det er stort set næsten kun dem der gør det 'fuldtid' så at sige, der er faktisk en del der lever af det.

Jeg siger heller ikke de ikke skal blande sig, jeg spørger netop om råd til om jeg skal sige det eller ej.

Jeg er helt med på at DU ikke har sagt at 'det rager ikke de andre', men der er et par stykker af dem der har svaret dig, der ikke synes det kommer andre ved.

Anmeld

4. maj 2011

twinboys

rager da ikke dem

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

rager da ikke dem

Nej det gør det egentlig ikke.
Det er bare så svært at sige "Bland jer udenom"

Anmeld

5. maj 2011

Tkcuf

Husker i at betale skat?  

Anmeld

5. maj 2011

Anonym trådstarter

Tkcuf skriver:

Husker i at betale skat?  

Har jeg svaret på længere tilbage i tråden  Men ja det er der styr på.

Anmeld

5. maj 2011

undercover

Hvor er det fedt at i er så frisindede! Hvordan hyrer man jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.