Blærebetændelse efter samleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

mortilnoahogmelina

Bare lige at pæn mening . Vil jeg lige sige det ikke er sikkert det er ham som har svamp .
Alle mennesker har bakterien svamp i sig .
Og rigtig ofte så kommer den i udbrud på kvinder . OG man opdager det oftest efter samleje .

Jeg har selv lidt meget af svamp . Det kom bare pludselig og har været der op til flere gange .
Så synes ikke du skal direkte anklage ham da du rent faktisk selv kan være skyld i det .

Blot en tanke her fra .
DEt er jo ikke farligt eller noget så længe det bliver behandlet .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Muffinmus

enig, vil faktisk tro at hvis nogen har smittet nogen efter sex,, så er det dig der har smittet ham....generelt får kvinder ofte udbrud af candida, langt oftere end mænd....og ja, det udløses af våde trusser, kolde bikinier, gener, som for meget pilleri dernede

og ja, selv alm menstruation kan sætte det i udbrud:-)

Så tror du pænt skal undskylde og sige han lige må holde øje med om DU har smittet ham.....

Anmeld

3. maj 2011

ESV

Anonym skriver:

Mon det er et tilfælde, at det begyndte at klø allerede 5-6 timer efter vi havde sex?

Nej jeg tror bestemt ikke det er tilfældigt, jeg tror du har haft det og den ubeskyttede sex har fremprovokeret et angreb........................

Anmeld

3. maj 2011

ESV

MariaE skriver:

enig, vil faktisk tro at hvis nogen har smittet nogen efter sex,, så er det dig der har smittet ham....generelt får kvinder ofte udbrud af candida, langt oftere end mænd....og ja, det udløses af våde trusser, kolde bikinier, gener, som for meget pilleri dernede

og ja, selv alm menstruation kan sætte det i udbrud:-)

Så tror du pænt skal undskylde og sige han lige må holde øje med om DU har smittet ham.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.