Apropos forsvundne baby.dk-brugere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Tror desværre rigtig mange bare "kigger" med i dag..

Jeg har selv været en del væk på det sidste, da jeg simpelthen ikke kunne følge med i hvad der skete herinde, pga alle de grupper der blev lavede.

Ikke noget ondt om det, men på den måde føler jeg at jeg mister noget af personen, når noget så bliver bragt op i det åbne forrum, og man kan fornemme at man ikke kender til det "hele"

Samt syntes jeg at selvom jeg har gjort en indsats tidligere, var det på en eller anden måde svært at komme "ind"

Men savner nu jer alle sammen rigtig meget, og håber bare det hele her er for en periode

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Mathilde

Eva. skriver:

Det synes jeg også....og som skrevet længere omme, så er jeg også stille på vej til at sige farvel...men det er trist, hjælper dog at de fleste af dem der var engang også virker som om de er ved at smutte...

Jeg må indrømme, at jeg også trækker mig mere og mere og har også tænkt på, om jeg skal sige farvel. Ikke pga andre brugere eller siden, men fordi baby ikke på samme måde giver mig det JEG gerne vil have...

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Mathilde skriver:

Jeg må indrømme, at jeg også trækker mig mere og mere og har også tænkt på, om jeg skal sige farvel. Ikke pga andre brugere eller siden, men fordi baby ikke på samme måde giver mig det JEG gerne vil have...

Jeg har det på samme måde...ville bare være så ked af at miste kontakten til en del af dem der er tilbage...og finder det lidt plat at oprette en farvel og jeg er på facebook....

Anmeld

2. maj 2011

JonTri

Jeg er her nu stadig... lige siden 2008... når det så er sagt, så overvejer jeg at skifte profilnavn (hmm mit er vist lidt for åbentlyst). Jeg savner såmænd også nogle af de goe gamle damer, men er også glad for de nye (f.eks nogle af dem i min mg, hvor jeg holder mest til). Synes bare siden ofte ender i "fnidder fnadder" og anmeldelser - et rigtigt hønseri. Før var der plads til alle og folk misforstod ikke med vilje

Anmeld

2. maj 2011

Mathilde

Eva. skriver:

Jeg har det på samme måde...ville bare være så ked af at miste kontakten til en del af dem der er tilbage...og finder det lidt plat at oprette en farvel og jeg er på facebook....

Du har ret..jeg synes heller ikke de der farvel-tråde er et hit. Måske kunne du skrive privat til dem herinde du gerne vil holde kontakt med, at du har valgt at sige farvel og så spørge om du må ansøge venskab på fb

Anmeld

2. maj 2011

A.

jeg er meget enig med eva og mathilde..det er ikke det samme her som var før..og ja jeg mangler også de gamle piger det var super hyggelig i starten..men ja jeg er her endnu bare med nyt navn

Anmeld

2. maj 2011

blomst84

Ni-ko-li-ne skriver:

hun ER væk...

kopierer bare de ting hun har skrevet, så hun ikke mister det....

okay  tror bare jeg blander mig udenom, det virker som om det er et ømt punkt... undskyld jeg spurgte 

Anmeld

2. maj 2011

Tulle28

Jeg er eing med dig Eva, synes også mange af de gamle er væk... Med de gamle mener jeg dem, som var meget aktive, da jeg i sin tid begyndte at bruge siden. Jeg brugte siden meget da jeg var gravid, og da min datter var helt lille. Nu opretter jeg sjældent tråde længere, måske fordi jeg er blevet lidt mere sikker i rollen som mor? Og så har jeg selvfølgelig heller ikke helt den samme tid, som da jeg var på barsel og min datter var helt lille og sov og sov i eet væk Og det er måske det samme som gælder for de piger, der var meget aktive og som har nogenlunde jævnaldrende børn. Og... så synes jeg tit jeg føler mig lidt gammel?! Synes mange af debatterne er for "folk" i starten af 20'erne eller omhandler emner som ikke handler om børn og ikke interesserer mig. Men hver sin smag. Jeg er herinde hver dag af ren og skær nysgerrighed, fanger et emne min interesse svarer jeg, men er langt fra så aktiv som jeg var engang.

Men hvorfor forsvinde helt fra siden Eva? Kan du ikke bare brugen den i det omfang, du har behov for? Synes da det er superærgeligt du overvejer helt at droppe baby.dk 

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Tulle28 skriver:

Jeg er eing med dig Eva, synes også mange af de gamle er væk... Med de gamle mener jeg dem, som var meget aktive, da jeg i sin tid begyndte at bruge siden. Jeg brugte siden meget da jeg var gravid, og da min datter var helt lille. Nu opretter jeg sjældent tråde længere, måske fordi jeg er blevet lidt mere sikker i rollen som mor? Og så har jeg selvfølgelig heller ikke helt den samme tid, som da jeg var på barsel og min datter var helt lille og sov og sov i eet væk Og det er måske det samme som gælder for de piger, der var meget aktive og som har nogenlunde jævnaldrende børn. Og... så synes jeg tit jeg føler mig lidt gammel?! Synes mange af debatterne er for "folk" i starten af 20'erne eller omhandler emner som ikke handler om børn og ikke interesserer mig. Men hver sin smag. Jeg er herinde hver dag af ren og skær nysgerrighed, fanger et emne min interesse svarer jeg, men er langt fra så aktiv som jeg var engang.

Men hvorfor forsvinde helt fra siden Eva? Kan du ikke bare brugen den i det omfang, du har behov for? Synes da det er superærgeligt du overvejer helt at droppe baby.dk 

Er meget enig med dig omkring den typiske bruger herinde...

Og jeg tror som mine overvejelser bunder i at jeg bruger tid herinde og for meget energi på at irriteres...det kommer vidst hverken mig eller andre tilgode...så enten eller...

Anmeld

2. maj 2011

Guldet

MoarJ skriver:

Hvem er ellers forsvundet udover Tjuhl?

hvorfor er Thjul ikke herinde mere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.