Apropos forsvundne baby.dk-brugere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

twinboys

Carina1977 skriver:

Ja man kommer jo til at holde af folk herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Mathilde

Eva. skriver:

Er det bare mig som synes der er mange af de gode gamle gæve kvinder som ikke er her mere eller som kun er her meget lidt...jeg savner en hel del, udover Tjuhl, så synes jeg der er en del jeg mangler...er det kun mig der har det sådan?

Sådan har jeg det også.... Bemærker også når du i perioder sletter dig herinde og der er flere af de gode gamle gæve kvinder (som du kalder dem), der mangler eller er meget lidt tilstede...

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Mathilde skriver:

Sådan har jeg det også.... Bemærker også når du i perioder sletter dig herinde og der er flere af de gode gamle gæve kvinder (som du kalder dem), der mangler eller er meget lidt tilstede...

Ja, det er altså lidt trist, synes jeg...saaaavner dem, savner nok bare sådan den gode gamle ånd...ikke at den nye gode ånd er skidt..

Anmeld

2. maj 2011

Mathilde

Eva. skriver:

Ja, det er altså lidt trist, synes jeg...saaaavner dem, savner nok bare sådan den gode gamle ånd...ikke at den nye gode ånd er skidt..

Jeg tror nemlig lige præcis det er den gamle ånd man savner og selvfølgelig de kvinder herinde, som kom til at betyde noget i ens liv. Som jeg før har skrevet, var "det gamle baby" efter min mening mere intimt og personligt.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke er tilfreds med baby.dk som det er i dag. Det er bare anderledes.

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Mathilde skriver:

Jeg tror nemlig lige præcis det er den gamle ånd man savner og selvfølgelig de kvinder herinde, som kom til at betyde noget i ens liv. Som jeg før har skrevet, var "det gamle baby" efter min mening mere intimt og personligt.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke er tilfreds med baby.dk som det er i dag. Det er bare anderledes.

Jeg er helt enig...digs er man heller ikke meget mere.. men ja, det var altså magi på en eller anden måde...den lille nye intime side..

Anmeld

2. maj 2011

Ni-ko-li-ne

blomst84 skriver:

Hmm nogen siger hun er væk, andre ikke... men ja hun kommer vel tilbage hvis hun har lyst  

hun ER væk...

kopierer bare de ting hun har skrevet, så hun ikke mister det....

Anmeld

2. maj 2011

Mathilde

Eva. skriver:

Jeg er helt enig...digs er man heller ikke meget mere.. men ja, det var altså magi på en eller anden måde...den lille nye intime side..

Nej jeg ved det godt jeg læser med herinde hver dag, men svarer ikke meget. Jeg synes det kan være svært at overskue alle indlæg og alle brugere og det jeg elskede mest ved baby.dk var, at man blev en del af hinandens liv og vidste hvem der var hvem og man bekymrede sig for hinanden. Det er svært nu...men siden har til gengæld mange andre egenskaber idag

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Mathilde skriver:

Nej jeg ved det godt jeg læser med herinde hver dag, men svarer ikke meget. Jeg synes det kan være svært at overskue alle indlæg og alle brugere og det jeg elskede mest ved baby.dk var, at man blev en del af hinandens liv og vidste hvem der var hvem og man bekymrede sig for hinanden. Det er svært nu...men siden har til gengæld mange andre egenskaber idag

Ja, har det på samme måde..jeg giver stort set heller intet af mig og mit liv mere herinde..

Anmeld

2. maj 2011

Mathilde

Eva. skriver:

Ja, har det på samme måde..jeg giver stort set heller intet af mig og mit liv mere herinde..

Ja...kan nu ikke lade vær med at synes det er lidt trist

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Mathilde skriver:

Ja...kan nu ikke lade vær med at synes det er lidt trist

Det synes jeg også....og som skrevet længere omme, så er jeg også stille på vej til at sige farvel...men det er trist, hjælper dog at de fleste af dem der var engang også virker som om de er ved at smutte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.