Apropos forsvundne baby.dk-brugere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

blomst84

ønskebarn74 skriver:

Hun har ikke offentliggjort hvem hun er... Så jeg vil lade hende selv gøre det hvis hun har lyst...

Hmm nogen siger hun er væk, andre ikke... men ja hun kommer vel tilbage hvis hun har lyst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

ønskebørn74

blomst84 skriver:

Hmm nogen siger hun er væk, andre ikke... men ja hun kommer vel tilbage hvis hun har lyst  

Det er jo det hun gør...

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

blomst84 skriver:

De piger der siger hun ikke er her er dem hun er nære venner med og dem hun har skrevet en tråd til om at hun har lukkets in profil...og jeg kan også kun se at hun er slettet...så jeg tror på det jeg har set og det de siger...og fred med det så..

Anmeld

2. maj 2011

twinboys

Eva. skriver:

....hvis du lukker den profil du har nu, så er der måske billeder fra dit album, blogindlæg osv du gerne vil gemme inden profilen forsvinder..er du med nu...

Jeps jeg forstår men de ligger jo også på min computer så derfor behøver jeg ikke kopire det..

Majbritt

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

twinboys skriver:

Jeps jeg forstår men de ligger jo også på min computer så derfor behøver jeg ikke kopire det..

Majbritt

Dine blog og dagbogsindlæg...?

Anmeld

2. maj 2011

blomst84

Eva. skriver:

De piger der siger hun ikke er her er dem hun er nære venner med og dem hun har skrevet en tråd til om at hun har lukkets in profil...og jeg kan også kun se at hun er slettet...så jeg tror på det jeg har set og det de siger...og fred med det så..

ja ja fred være med det  

Anmeld

2. maj 2011

twinboys

Eva. skriver:

Dine blog og dagbogsindlæg...?

nåååååååååååårrrh jamen det bruger jeg slet ikke

Anmeld

2. maj 2011

Carina1977

twinboys skriver:

Dette samme tænker jeg, men savner alligevel nogle herinde..

Ja man kommer jo til at holde af folk herinde

Anmeld

2. maj 2011

Bavianis

Zette er også "blevet væk" herinde - hendes profil er lukket. Nogen der ved hvorfor? Vi var venner, men nu er hendes profil "grå"...

Anmeld

2. maj 2011

Laulund87

Bavianis skriver:

Zette er også "blevet væk" herinde - hendes profil er lukket. Nogen der ved hvorfor? Vi var venner, men nu er hendes profil "grå"...

Hun syntes ikke at hun fik respons på hendes tråde, derfor slettede hun sig igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.