Apropos forsvundne baby.dk-brugere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.291 visninger
63 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Aves.

Er det bare mig som synes der er mange af de gode gamle gæve kvinder som ikke er her mere eller som kun er her meget lidt...jeg savner en hel del, udover Tjuhl, så synes jeg der er en del jeg mangler...er det kun mig der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Laulund87

Jah det er rigtigt..

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

Er det bare mig som synes der er mange af de gode gamle gæve kvinder som ikke er her mere eller som kun er her meget lidt...jeg savner en hel del, udover Tjuhl, så synes jeg der er en del jeg mangler...er det kun mig der har det sådan?

Hvem er ellers forsvundet udover Tjuhl?

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Hvem er ellers forsvundet udover Tjuhl?

Jeg mangler en del...savner en del...vil ikke skrive navne.

Anmeld

2. maj 2011

betski

Slettede Thjul sig på baggrund af at hendes dattes navn kunne googles eller ??

Men jeg vil give dig ret, der er ikke meget aktivitet fra de "gamle" dem som var her fra start. Måske de har fået nok eller ikke har tid? Jeg selv er her lidt i perioder, måske er det samme gældende for dem 

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Jeg mangler en del...savner en del...vil ikke skrive navne.

Helt i orden... 

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Helt i orden... 

nu var det bare den anden tråd var der, så tænkte jeg om der var andre der havde det som mig....

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

duddi. skriver:

Slettede Thjul sig på baggrund af at hendes dattes navn kunne googles eller ??

Men jeg vil give dig ret, der er ikke meget aktivitet fra de "gamle" dem som var her fra start. Måske de har fået nok eller ikke har tid? Jeg selv er her lidt i perioder, måske er det samme gældende for dem 

Tror jeg du har ret i-....har det selv på samme måde og kan godt mærke jeg samler sammen til helt at tage bagdøren..

Anmeld

2. maj 2011

Mira0911

Eva. skriver:

nu var det bare den anden tråd var der, så tænkte jeg om der var andre der havde det som mig....

Jeg kan ikke lige komme på nogen som er forsvundet, når jeg tænker... 

Mon ikke det måske er fordi de tager en pause eller måske ikke har tiden til det mere?

Anmeld

2. maj 2011

Københavnermor

Jeg kan komme på flere hvis tråde jeg SAVNER at læse.. De tråde var en af grundende til at da jeg selv blev gravid ikke tøvede med at oprette mig som bruger herinde!!! Før da har jeg bare fuldt med ind imellem fra sidelinjen.. 

Men Ja  Jeg savner faktisk flere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.