Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gode vejr kan måske også skyldes at der er nogen, der ikke kommer så meget herinde som tidligere. Sådan er det i hvert fald for mig
men trist hvis folk smutter helt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Hvordan kan man fjerne
Hvordan kan man fjerne
Altså..jeg har også haft lukket en profil og der skulle jeg da lige kopiere billeder osv...det var det jeg mente.
Carina1977 skriver: Det gode vejr kan måske også skyldes at der er nogen, der ikke kommer så meget herinde som tidligere. Sådan er det i hvert fald for mig men trist hvis folk smutter helt.
Dette samme tænker jeg, men savner alligevel nogle herinde..
blomst84 skriver: hvad er hendes nye brugernavn ?
hvad er hendes nye brugernavn ?
Hun har ikke offentliggjort hvem hun er... Så jeg vil lade hende selv gøre det hvis hun har lyst...
Eva. skriver: Altså..jeg har også haft lukket en profil og der skulle jeg da lige kopiere billeder osv...det var det jeg mente.
kopire billeder til hvad
Eva. skriver: Hun er her ikke mere..hendes profil er kun åben fordi hun er ved at fjerne hendes ting herinde fra...læste jeg lige i en tråd et sted...så skal vi ikke bare lade den ligge her..
Hun er her ikke mere..hendes profil er kun åben fordi hun er ved at fjerne hendes ting herinde fra...læste jeg lige i en tråd et sted...så skal vi ikke bare lade den ligge her..
Jep
twinboys skriver: kopire billeder til hvad
Så playboy....
Til mig selv da...det jeg gerne ville have med mig...
Eva. skriver: Så playboy.... Til mig selv da...det jeg gerne ville have med mig...
hi hi ikke forstået
Jeg kan ikke lige komme i tanke om nogle, der mangles her inde
twinboys skriver: hi hi ikke forstået
....hvis du lukker den profil du har nu, så er der måske billeder fra dit album, blogindlæg osv du gerne vil gemme inden profilen forsvinder..er du med nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128