mor-til-vanessa skriver:
det er også noget af et spring fra det du var igang med
kan du slet ikke være aktiv mere? eller kunne noget med noget fitness måske være muligt? hvis det interesere dig.
godt at du har fået skiftet læge, håber virkelig han gør noget. har du været til sådan en neurolog? det var ham der fandt ud af hvad der var "galt" med mig. han forsker i nervebaner og sådan nogle ting.
nu ved jeg ikke hvad du har af smerter. men har du prøvet at få lagt en blokade? det er noget binyrebarkomon (staves) og hjælper musker og nerver med at slappe af. det hjælper mig rigtig godt, og får dem tit (for tit) det er dog ikke alle læger der gør det. men måske det var værd at prøve
Været undersøgt at neurolog i Randers, Ålborg og århus 2 gange
så man kan vist godt sige at de har haft fingerene i mig.
Vil vidlt gerne træne, og cykle osv. Men kan ikke cykle og løbe, så står mine ben helt af. Har overvejet at købe en motionscykel hjem til, for så kan jeg stå af og sætte mig når det blive rfor meget. På en cykel tur eller i et motionscenter så kan jeg risikere jeg ikke kan gå hjem igen, og det vil ikk være så fedt igen. Men går alt det jeg, og det jeg nu kan lave. er meget rasløs.
Er meget svært at forklare mine smerter, det lige som om at de sider i knoglerne
og har altid været svær for mig at forklare det, men ligesom om mine knogler brænder.
Tror de tager mig seriøst, men de vil jo gerne vente til det er rigtig slemt, så man evt kan se noget der.
Anmeld