Helle Thorning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.633 visninger
88 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

mor-til-vanessa

hvad synes i om Helle Thornings nye forslag?

om at kontanthjælps modtagere som kan, skal ud og eks samle skral.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Unalisa

det er egentlig fint, hvis de kan så hvorfor ikke?? man skal vel arbejde lidt for pengene.

Anmeld

1. maj 2011

AndreasMor84

Synes hun er cool... Vil man nyde må man yde..Men om man lige skal samle skrald.. ja bobbob... kender sgu alt for mange på kontanthjælp, som slipper for nemt udenom at skulle i aktivering/jobtræning, selvom de ikke fejler det mindste. 

Anmeld

1. maj 2011

B&J

Både og

jeg syntes det er en super ide man skal ud og lave noget, men måske skulle de få mere styr på hvad folk ønsker under en kontanthjælp inden de gør det for det er de ikke særlige gode til altid... men ellers er det super man skal ud hvis der ikke er andet, for man lære heller ikke noget ved af side ved en computer hver dag og skrive ansøgninger som man ikke kan søge fordi der ikke er nogle jobt så de fleste sidder høre musik eller skriver med venner spiller facebook det lære man jo slet ingen ting af, det andet lære man da af møde til tiden osv.

Anmeld

1. maj 2011

Mor til Ella

Unalisa skriver:

det er egentlig fint, hvis de kan så hvorfor ikke?? man skal vel arbejde lidt for pengene.

Anmeld

1. maj 2011

mor-til-vanessa

Unalisa skriver:

ja jeg synes egentlig også det virker fornuftigt. alle de kloge siger jo også, at jo mere man sidder hjemme og laver ingenting, jo mere doven bliver man. og det er helt rigtigt. 

så hvis vi får fjernet skrals langs landevejene, så passer vi samtidig på naturen

hvordan har i det egentlig?

Anmeld

1. maj 2011

mor-til-vanessa

Solstråle2011 skriver:

Synes hun er cool... Vil man nyde må man yde..Men om man lige skal samle skrald.. ja bobbob... kender sgu alt for mange på kontanthjælp, som slipper for nemt udenom at skulle i aktivering/jobtræning, selvom de ikke fejler det mindste. 

ja er helt enig. kender en som har været på kh i 3 mdr eller mere og hun er først lige kommet i aktivering. 

Anmeld

1. maj 2011

Lisbeth85

Unalisa skriver:

Altså jeg er socialdemokrat indtil benet, og nu er forslaget jo ikke så sort og hvidt som det er stillet op her. Der er lige mere bag, men eksemplet med at samle skrald er for mig ganske fint. Vi er virkelig et land, hvor folk har meget lidt moral mht. skrald, så hvis nogen kan fjerne det, som andre smider, så er det jo bare fint.

Der er maaaaaange mennesker, som gerne vil have og have, men intet gøre for det -

Anmeld

1. maj 2011

Lisbeth85

Unalisa skriver:

Det var ikke lige dit indlæg jej skulle have citeret, men TS'es... upd. Synes dit er fedt, så det skulle have haft ... sååå endnu engang

Anmeld

1. maj 2011

Unalisa

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg synes egentlig også det virker fornuftigt. alle de kloge siger jo også, at jo mere man sidder hjemme og laver ingenting, jo mere doven bliver man. og det er helt rigtigt. 

så hvis vi får fjernet skrals langs landevejene, så passer vi samtidig på naturen

hvordan har i det egentlig?

det er jo nemlig det

Vi har det rigtigt godt smukke, hvad med jer? Lidt mellemørebetændelse var vi døjet med for tiden . Han er startet i vuggestue her 1 april og det er bare skøøøn, glæd dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.