Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WOOP WOOP hvor er han sej!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Sådan stor dreng du nu har Flot han slet ikke har haft uheld - selvfølgelig skal han ikke have ble på i morgen.. Nu skriver du dagpleje - Hvor gammel er han ?? Nu arbejder jeg i børnehave & det er sjældent der kommer børn som er renlige
Sådan stor dreng du nu har Flot han slet ikke har haft uheld - selvfølgelig skal han ikke have ble på i morgen..
Nu skriver du dagpleje - Hvor gammel er han ??
Nu arbejder jeg i børnehave & det er sjældent der kommer børn som er renlige
Ja det er flot...
Han bliver på tirsdag 2 år og 8 mdr.
Har også snakket med dp her til aften og hun er med på den. Hun er en ældre dame der lige har haft 25 års jubilæum som dp.
Han skal starte i bh den 1 aug.
Mor til Frederic skriver: ja det er sejt og glæder mig vildt til i morgen og hvordan det går i morgen i dp.
ja det er sejt og glæder mig vildt til i morgen og hvordan det går i morgen i dp.
det er vel bare opmundring og ros når han gør det rigtige, og så bliver han ved... det er sejt..
Mor til Frederic skriver: Ja det er flot... Han bliver på tirsdag 2 år og 8 mdr. Har også snakket med dp her til aften og hun er med på den. Hun er en ældre dame der lige har haft 25 års jubilæum som dp. Han skal starte i bh den 1 aug.
Wauu det er ski da flot - syntes ellers man tit hører at drenge er senere til at blive renlige end piger..
SEJ dreng du har - han er bare så lækker ...
KittyGirl skriver: SÅDAN! aj hvor flot!!¨Så er man bare en stor dreng og så er man bare en stolt mor!
SÅDAN! aj hvor flot!!¨Så er man bare en stor dreng og så er man bare en stolt mor!
Tak...
han lyder også mere selvsikker og kropsbevidst end før, så kan da kun håbe at han fortsætter i samme stil i morgen i dp. Er skisme spændt...
ESV skriver: WOOP WOOP hvor er han sej!!!
tak...
han skal også høre 'skub skub skub til taget' når vi kører bil...
isabellamor skriver: det er vel bare opmundring og ros når han gør det rigtige, og så bliver han ved... det er sejt..
jep...
vi støtter og opmundre alt det vi kan...
Mor til Frederic skriver: jep... vi støtter og opmundre alt det vi kan...
så er det jo bare det der gir pote.. det er super fedt.. sårn en stor bass..
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaa hvor stort...
Men jeg ville nu ikke ringe til DP hun har jo weekend...
Jeg ville bare imorgen tage ekstra tøj med og fortælle om den gode nyhed
Majbritt der ønsker endnu en gang tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128