En prale tråd... ingen ble til frederic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

JustAnotherName

Mor til Frederic skriver:

Frederic har hele weekend kun haft ble på når han sover.

0 uheld indtil videre.

Spurgte ham lørdag morgen om han ville have ble eller underbukser på. 'moar, jeg gerne bare have underbukser på og skal nok sige til når jeg skal tisse'

Det er bare sejt.

Han har været med ude at køre bil - handle ind - lege med legekammerat udenfor osv. Men ingen uheld, trods der bare er gang i den. De har været ude at se drifting og selv der sagde han til...

Er altså stolt, helt vildt.

Vi har jo i flere mdr i weekender kørt uden ble perioder, både med uheld og uden. Så det måtte jo komme.

Så snakker med dp i aften og siger han kommer ble fri i morgen. Med ekstra tøj og et ønske om at hun IKKE giver ham ble på, andet end når han skal sove. Syntes det ville være at gå et skridt tilbage...

Sådan!!   Hvor er det bare flot!   Håber det fortsætter sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Isabella_mor

JUHuu store dreng.. hvor er han sej. 

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

0 uheld indtil videre.

Spurgte ham lørdag morgen om han ville have ble eller underbukser på. 'moar, jeg gerne bare have underbukser på og skal nok sige til når jeg skal tisse'

Det er bare sejt.

Han har været med ude at køre bil - handle ind - lege med legekammerat udenfor osv. Men ingen uheld, trods der bare er gang i den. De har været ude at se drifting og selv der sagde han til...

Vi har jo i flere mdr i weekender kørt uden ble perioder, både med uheld og uden. Så det måtte jo komme.

Så snakker med dp i aften og siger han kommer ble fri i morgen. Med ekstra tøj og et ønske om at hun IKKE giver ham ble på, andet end når han skal sove. Syntes det ville være at gå et skridt tilbage...

Sådan stor dreng du nu har  Flot han slet ikke har haft uheld - selvfølgelig skal han ikke have ble på i morgen..

Nu skriver du dagpleje - Hvor gammel er han ??

Nu arbejder jeg i børnehave & det er sjældent der kommer børn som er renlige

Anmeld

1. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

ja 1 ting af gangen nu er han jo blevet en stor dreng så kan også være alt det andet kommer også hudlægen jamen det går jo stille frem håber snart du kan skrive en kæmpe prale tråd om han spiser

ja. bare vent...

Men sætter ikke følelserne på hurra endnu ang hans kontrol, da jeg ved det kan gå begge veje. 3 uger siden var der jo atter røde tal da vi var på børne afd. Så vil vente med at juble vildt til det er overstået. Måske han er vokset..

Anmeld

1. maj 2011

LinLin

1. maj 2011

B&J

ja. bare vent...

Men sætter ikke følelserne på hurra endnu ang hans kontrol, da jeg ved det kan gå begge veje. 3 uger siden var der jo atter røde tal da vi var på børne afd. Så vil vente med at juble vildt til det er overstået. Måske han er vokset..

man kan kun håbe

Anmeld

1. maj 2011

Ryberg

0 uheld indtil videre.

Det er bare sejt.

SÅDAN! aj hvor flot!!¨Så er man bare en stor dreng og så er man bare en stolt mor!

Anmeld

1. maj 2011

Siljesmor

Hvor er det bare flot  Og hvor ser din dreng bare søøød ud

Anmeld

1. maj 2011

JustAnotherName skriver:

Sådan!!   Hvor er det bare flot!   Håber det fortsætter sådan

mange tak.

Anmeld

1. maj 2011

isabellamor skriver:

JUHuu store dreng.. hvor er han sej. 

ja det er sejt og glæder mig vildt til i morgen og hvordan det går i morgen i dp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.