En prale tråd... ingen ble til frederic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

thi hi...

Hvor gammel er han da? Vi har da et ekstra værelse. 

Altså han er 1½ år nu så det ville jo passe fint næste sommer hvor han er 2½ og skal startet i børnehave om efteråret

Hihi så det kunne da være fint ( for mig )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Isabella_mor

jeps...

men... en blomst - trillebørhjul - jord bunke mm kan også bruges.

Har hørt om nogle der havde en tisse nisse (havenisse) der blev brugt...

har jeg aldrig h'rt om før. men jeg syntes det er smart, det vil jeg klart benytte mig af når Villads engang skal lære at tisse uden ble på  

Anmeld

2. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

twinboys skriver:

Sådan har jeg det også med mine dagplejebørn men jeg er den eneste i gruppen der har det sådan med mine børn de andre ville blive stiktosset hvis nogle forældre ringede i ferie og weekender det var derfor jeg skrev det...

MAjbritt

det er skam helt okay...

Du har jo ingen mulighed for at se om hvordan vores dp er. Hun er en hjemme hygge dp med stort Dagpleje mor hjerte...

Anmeld

2. maj 2011

Mi skriver:

Hvor er det da flot af ham

Uh hvor er jeg misundelig. Maja var begyndt at ligge tør om natten og gik flere timer uden at tisse. Hun fortalte når hun havde tisset i bleen og jeg tænkte at nu skulle det være. Jeg tog bleen af hende og da hun så havde tisset i bukserne nogle gange fandt hun ud af at det var ubehagelig. Så hun bestemte sig for ikke at tisse og ville pludselig slet ikke sidde på potte. Hun gik en dag indtil kl 17 før hun tissede  Det er jo ikke så sundt, så bleen røg på igen. Men hun ville heller ikke tisse i bleen  Nu er hun så begyndt at tisse i bleen igen, heldigvis, men hun er bestem ikke interesseret i at skulle af med bleen lige med det samme igen.

øv... men der er jo en chance ved alle børn at de går lidt tilbage i det at være renlig... Og tror det er en fase, så på med ble'en og så måske få hende til at sige til når hun skal tisse selv med ble på.

Det skal nok komme igen, det er jeg sikker på.

Anmeld

2. maj 2011

Maja84 skriver:

ej hvor fedt, sådan supermand

maja..

Anmeld

2. maj 2011

132319 skriver:

Også i dén grad 

Jeg er kommet dertil hvor jeg er lykkelig hvis han når at smide den inden han er 4 år (Han er 3 år og 5 måneder )

ja der er jo ingen rettesnor for hvornår de skal have smidt den... Men som hun sagde nede i bh, da vi var på besøg at der er jo ingen der bliver konfirmeret med ble - så hun mente der var håb...

Vores store fætter fra jan '08 smed den fra den ene dag til anden, helt uden uheld...

Så det er meget forskelligt hvordan og hvor længe de er om at smide den.

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen skriver:

Altså han er 1½ år nu så det ville jo passe fint næste sommer hvor han er 2½ og skal startet i børnehave om efteråret

Hihi så det kunne da være fint ( for mig )

ja det ville passe fint at få et sommer ferie barn...

Ej, er sikker på at han til næste sommer nok skal smide den, det er meget lettere når der ikke er flyverdragter osv i vejen..

Anmeld

2. maj 2011

isabellamor skriver:

har jeg aldrig h'rt om før. men jeg syntes det er smart, det vil jeg klart benytte mig af når Villads engang skal lære at tisse uden ble på  

ja alle kneb og 'hjælpemidler' må vel bruges i projekt ble fri. 

Så det der nanny 911 og der var der en dreng på 3 - 3½ tror jeg, der kun ville tisse enten i brusser eller et eller andet sted i haven. Han nægted at bruge toilet og kunne tage gummistøvler på og så kravle op i karbadet for at tisse... 

Anmeld

2. maj 2011

Isabella_mor

ja alle kneb og 'hjælpemidler' må vel bruges i projekt ble fri. 

Så det der nanny 911 og der var der en dreng på 3 - 3½ tror jeg, der kun ville tisse enten i brusser eller et eller andet sted i haven. Han nægted at bruge toilet og kunne tage gummistøvler på og så kravle op i karbadet for at tisse... 

så når frederic skal tisse går han ud til sin sten ? smart.. vi må sgu flytte til et sted hvor vi har en have. vi har pt en fælles gård i ejerforeningen, men der må han næppe stå og tisse, og det er også lidt bøvlet fra 2 sal

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

Henri84 skriver:

Her var det dp selv der foreslog det.. Der er 2 piger som lige er blevet renlige, så hun har potte under vognen når de går tur *lol*
Så nu synes hun lige så godt vi kan prøve også når han viser interesse for det

Ej sej dagpleje mor .... vi godt se det billede med 2 tøser der sidderpå potte midt på fortovet 

Syntes ofte de tænker det er så besværligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.