En prale tråd... ingen ble til frederic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Henri84

bullerbassen skriver:

Ej sej dagpleje mor .... vi godt se det billede med 2 tøser der sidderpå potte midt på fortovet 

Syntes ofte de tænker det er så besværligt

Ja jeg smågrinte også da hun fortalte det, kan lige se det for mig, 2 små piger på potte midt på stien *lol*
Men synes det er vildt fedt hun gider, og at hun gør så meget for det, som hun selv siger så skal de når de skal i starten, de kan ikke bare liiiige vente til de er kommet hjem
Nu må vi se hvordan det går med min trold i dag, herhjemme er det gået ok i weekenden, kun et par enkelte uheld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

132319

Mor til Frederic skriver:

ja der er jo ingen rettesnor for hvornår de skal have smidt den... Men som hun sagde nede i bh, da vi var på besøg at der er jo ingen der bliver konfirmeret med ble - så hun mente der var håb...

Vores store fætter fra jan '08 smed den fra den ene dag til anden, helt uden uheld...

Så det er meget forskelligt hvordan og hvor længe de er om at smide den.

Lige præcis, jeg har heller ikke travlt med at han smider den men derfor synes jeg nu alligevel at lortebleer fra en så stor dreng er ved at være en tand for klamt ;-)

Anmeld

2. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

glemte da helt at lægge et/nogle 1 maj billeder ind af en stolt dreng der leger uden i haven - uden ble..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2011

isabellamor skriver:

så når frederic skal tisse går han ud til sin sten ? smart.. vi må sgu flytte til et sted hvor vi har en have. vi har pt en fælles gård i ejerforeningen, men der må han næppe stå og tisse, og det er også lidt bøvlet fra 2 sal

ja hvis vi er udenfor...

nede ved farfar er det enten flagstang eller farfar's ene hjul på hans bil... Men der kommer ikke så meget tryk på 'haveslangen' at han kan ramme det, men han syntes det er sjovt at tisse...

Så må i sætte et lille læhegn op så folk ikke kan se det.

Anmeld

2. maj 2011

132319 skriver:

Lige præcis, jeg har heller ikke travlt med at han smider den men derfor synes jeg nu alligevel at lortebleer fra en så stor dreng er ved at være en tand for klamt ;-)

uh ha ja... 

Frederic har altid bedt om ren ble så snart han har skidt. Men han plejer kun at lave stort hver aften på hans potte. 

Anmeld

2. maj 2011

Henri84 skriver:

Ja jeg smågrinte også da hun fortalte det, kan lige se det for mig, 2 små piger på potte midt på stien *lol*
Men synes det er vildt fedt hun gider, og at hun gør så meget for det, som hun selv siger så skal de når de skal i starten, de kan ikke bare liiiige vente til de er kommet hjem
Nu må vi se hvordan det går med min trold i dag, herhjemme er det gået ok i weekenden, kun et par enkelte uheld

Frederic han sagde også da de var linet op ved klapvogn; joan? hvis jeg skal tisse, må jeg så godt gøre det ude på vejen - på vej ned til børnehaven? 

Godt vi bor lidt ude på landet...

Anmeld

2. maj 2011

Henri84

Mor til Frederic skriver:

Frederic han sagde også da de var linet op ved klapvogn; joan? hvis jeg skal tisse, må jeg så godt gøre det ude på vejen - på vej ned til børnehaven? 

Godt vi bor lidt ude på landet...

Hihi
Skønne billeder

Anmeld

2. maj 2011

Henri84 skriver:

Hihi
Skønne billeder

tak...

Kan du se at de er ved at lave hule i træ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.