En prale tråd... ingen ble til frederic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.265 visninger
67 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Frederic har hele weekend kun haft ble på når han sover.

0 uheld indtil videre.

Spurgte ham lørdag morgen om han ville have ble eller underbukser på. 'moar, jeg gerne bare have underbukser på og skal nok sige til når jeg skal tisse'

Det er bare sejt.

Han har været med ude at køre bil - handle ind - lege med legekammerat udenfor osv. Men ingen uheld, trods der bare er gang i den. De har været ude at se drifting og selv der sagde han til...

Er altså stolt, helt vildt.

Vi har jo i flere mdr i weekender kørt uden ble perioder, både med uheld og uden. Så det måtte jo komme.

Så snakker med dp i aften og siger han kommer ble fri i morgen. Med ekstra tøj og et ønske om at hun IKKE giver ham ble på, andet end når han skal sove. Syntes det ville være at gå et skridt tilbage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Mamalou

Mor til Frederic skriver:

Frederic har hele weekend kun haft ble på når han sover.

0 uheld indtil videre.

Spurgte ham lørdag morgen om han ville have ble eller underbukser på. 'moar, jeg gerne bare have underbukser på og skal nok sige til når jeg skal tisse'

Det er bare sejt.

Han har været med ude at køre bil - handle ind - lege med legekammerat udenfor osv. Men ingen uheld, trods der bare er gang i den. De har været ude at se drifting og selv der sagde han til...

Er altså stolt, helt vildt.

Vi har jo i flere mdr i weekender kørt uden ble perioder, både med uheld og uden. Så det måtte jo komme.

Så snakker med dp i aften og siger han kommer ble fri i morgen. Med ekstra tøj og et ønske om at hun IKKE giver ham ble på, andet end når han skal sove. Syntes det ville være at gå et skridt tilbage...

Skønt med prale indlæg - og der da sørme også noget at prale af 

Hvor skønt at han er ble fri, det er stort. Frederic er sikkert en rigtig stolt dreng - lige så stolt som mor

Anmeld

1. maj 2011

B&J

JUBII hvor er han bare DYGTIG, hold op hvor er det flot

Anmeld

1. maj 2011

Mamalou skriver:

Skønt med prale indlæg - og der da sørme også noget at prale af 

Hvor skønt at han er ble fri, det er stort. Frederic er sikkert en rigtig stolt dreng - lige så stolt som mor

tak...

Det er dejlig at se fremgang hos frederic og tror også han selv er stolt.

Maj kan kun blive en god mdr. Da han i denne mdr også skal til: diætist - vægtkontrol og samtale på børne afd med spisepædagog. Så mon ikke han holder stil'en hele vejen igennem...

Det er jo et hit have sin egen tisse sten i haven...

Han bliver på tirsdag 2 år og 8 mdr.

Anmeld

1. maj 2011

B&J skriver:

JUBII hvor er han bare DYGTIG, hold op hvor er det flot

hvor er du sød..

Er også bare en SMULE stolt...

Bare kanon at lykken/fremgang viser sit ansigt herhjemme...

Anmeld

1. maj 2011

Mamalou

tak...

Det er dejlig at se fremgang hos frederic og tror også han selv er stolt.

Maj kan kun blive en god mdr. Da han i denne mdr også skal til: diætist - vægtkontrol og samtale på børne afd med spisepædagog. Så mon ikke han holder stil'en hele vejen igennem...

Det er jo et hit have sin egen tisse sten i haven...

Han bliver på tirsdag 2 år og 8 mdr.

Udgangspunktet for en rigtig god måned er i hvert fald taget i dag! Jeg er sikker på at det holder stik! 

Dejligt med medvind 

Anmeld

1. maj 2011

B&J

hvor er du sød..

Er også bare en SMULE stolt...

Bare kanon at lykken/fremgang viser sit ansigt herhjemme...

JAAA Det er så DEJLIGT

Anmeld

1. maj 2011

Mamalou skriver:

Udgangspunktet for en rigtig god måned er i hvert fald taget i dag! Jeg er sikker på at det holder stik! 

Dejligt med medvind 

Det håber jeg også...

Har lige snakket med dp og hun er med på ide'en med 0 ble i dagtimerne... SÅ må vi se hvordan det går...

Anmeld

1. maj 2011

B&J skriver:

JAAA Det er så DEJLIGT

Så håber at jeg om 12 dage endnu kan lave en praletråd ang vægt og diætist. Og mit besøg hos hudlægen(piv av av)

Men det virker som om han er mentalt er vokset de her dage uden ble.

Dejlig at dp er med på ide'en... Som hun siger; han lyder jo helt klar nu...

Anmeld

1. maj 2011

B&J

Så håber at jeg om 12 dage endnu kan lave en praletråd ang vægt og diætist. Og mit besøg hos hudlægen(piv av av)

Men det virker som om han er mentalt er vokset de her dage uden ble.

Dejlig at dp er med på ide'en... Som hun siger; han lyder jo helt klar nu...

ja 1 ting af gangen nu er han jo blevet en stor dreng så kan også være alt det andet kommer også hudlægen jamen det går jo stille frem håber snart du kan skrive en kæmpe prale tråd om han spiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.