Akut sectio...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Nessie

Maja88 skriver:

det skulle du bare have bedt om og det kan du som sådan godt stadigvæk.. sygeplejesken skriver kardex om sin vagt hver dag inden de går hjem

Det kunne da godt være vi skulle bede om det. Mest for sjov, der skete ikke det store mens vi var der. Blev bare kontrolleret og noteret hvor meget den lille fik af "ekstra" mælk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Nessie

sandratobias skriver:

hehe... nej det er sku lidt svært og komme udenom..  

Hun er født i uge 38+0.. Blev sat i gang den 10. og født den 13.. Har lavet FB hvis det ku ha interesse i at læse... 

Jeg er ikke lige så velbevandret i alle forkortelserne herinde endnu FB???

Anmeld

1. maj 2011

sandratobias

Nessie skriver:

Jeg er ikke lige så velbevandret i alle forkortelserne herinde endnu FB???

Fødselsberetning..  

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

sandratobias skriver:

Fødselsberetning..  

Naturligvis

Finder jeg den under din profil?

Måske jeg selv skulle få skrevet en

Anmeld

1. maj 2011

sandratobias

Nessie skriver:

Naturligvis

Finder jeg den under din profil?

Måske jeg selv skulle få skrevet en

Ja sku den da gerne være..  

Anmeld

1. maj 2011

Miss T

sandratobias skriver:

Fik at vide den 25 april, omkring kl 14 at næste dag kl. 8 ville der blive fortaget kejsersnit.. ( uge 31+2 )

ej hvor er det da bar pinligt.. i 4 år.. 

Mange tak for svaret.. Så blev jeg da det klogere...

Det betyder, at det ikke er "subakut" = lige nu.. Men det kan sagtens være akut alligevel inden for 24 timer.

Hvis man ikke kender fagsproget og er inde i rutinen, så kan jeg bestemt ikke se, at der er NOGET som helst pinligt i, at du har troet det du har.

Anmeld

1. maj 2011

sandratobias

Miss T skriver:

Det betyder, at det ikke er "subakut" = lige nu.. Men det kan sagtens være akut alligevel inden for 24 timer.

Hvis man ikke kender fagsproget og er inde i rutinen, så kan jeg bestemt ikke se, at der er NOGET som helst pinligt i, at du har troet det du har.

Mange takker for svar..  

Ja det har du egentligt ret i, kender ikk fagsproget.. Men alligevel, det er 4 år..  

Anmeld

1. maj 2011

signe.

sandratobias skriver:

Mange tak for svar..  

Vil du slet ikk prøve at føde selv..?? 

hehe, det er skam ikke noget med om jeg selv VIL jeg var veed at dø under min 1 graviditet, så de siger de kloge hoveder(lægerne) at jeg nok ikke får lov at føde selv... men det er ikke afgjort endnu. de skal frst se hvordan jeg klarer mig under denne graviditet..

Anmeld

1. maj 2011

sandratobias

hehe, det er skam ikke noget med om jeg selv VIL jeg var veed at dø under min 1 graviditet, så de siger de kloge hoveder(lægerne) at jeg nok ikke får lov at føde selv... men det er ikke afgjort endnu. de skal frst se hvordan jeg klarer mig under denne graviditet..

Åhh for dælen, ja så kan jeg da godt se de er bekymret.. Men håber da for dig (hvis du selv vil) at du selv kan få lov at føde... For det er en kæmpe oplevelse zyz jeg..

Hvor langt er du henne nu da..?? 

Anmeld

1. maj 2011

Klumpe-dumpe

sandratobias skriver:

Måske et dumt spørgsmål er det akut kejsersnit eller..??

Hvis ja så er det godt nok pinligt for mig, for så har gået og troet at jeg har fået planlagt kejsersnit... I hele 4 år.. 

Der er 3 stadier for kejsersnit:Grønt kejsersnit, Barnet skal ud inden 24 timer. (altså det du har fået)Gult kejsersnit, Barnet skal ud inden 30 min. (Man får spinalblokade og faderen/anden pårørende må være tilstedet ved indgrebet)Rødt kejsersnit, Barnet skal ud inden 10 min. du bliver lagt i fuld narkose og der må ikke være pårørende tilstedet under indgrebet.Så vær du blot glad for at dit var et grønt, så du kunne nå at vænne dig til tanke om at det ville ske.For gult og rødt er ikke rart, hverken for moderen eller den pårørende :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.