Akut sectio...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

sandratobias

Nessie skriver:

Det har vi så ikke fået. Vi lå der i 5 dage, og blev fulgt af sygeplejerskerne

Ja oka det var jo ikk meget.. Jeg lå der i 7 uger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Nessie

sandratobias skriver:

Ja oka det var jo ikk meget.. Jeg lå der i 7 uger.. 

Der var nu heller ikke meget at skrive om fra de 5 dage

I har nok haft et større behov, for at have lidt på skrift om forløbet. Puha, 7 uger, det må ikke være rart. Vi var så glade da vi endelig blev sluppet fri efter 5 dage

Anmeld

1. maj 2011

sandratobias

Nessie skriver:

Der var nu heller ikke meget at skrive om fra de 5 dage

I har nok haft et større behov, for at have lidt på skrift om forløbet. Puha, 7 uger, det må ikke være rart. Vi var så glade da vi endelig blev sluppet fri efter 5 dage

Nu er han jo oz født i uge 31+2 så han ku ikk noget selv.. 

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

sandratobias skriver:

Nu er han jo oz født i uge 31+2 så han ku ikk noget selv.. 

Ja, det er godt nok tidligt, men godt at se, at I er kommet godt over det og har fået en lillesøster

Anmeld

1. maj 2011

sandratobias

Nessie skriver:

Ja, det er godt nok tidligt, men godt at se, at I er kommet godt over det og har fået en lillesøster

Ja nemlig...  
Ja har han fået.. Hun er ikk kommet ved ks.. heldigvis fik jeg lov at føde selv..  

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

sandratobias skriver:

Ja nemlig...  
Ja har han fået.. Hun er ikk kommet ved ks.. heldigvis fik jeg lov at føde selv..  

Og til tiden, håber jeg

Lægen grinte lidt af mig, da hun spurgte hvordan vi havde det med kejsersnit, og jeg sagde at jeg hverken ville føde eller have kejsersnit Der var ingen vej udenom, mente hun

Men skulle vi være så heldige at få et barn, mere, så tror jeg måske godt jeg ville prøve at føde selv.

Anmeld

1. maj 2011

Maja88

Nessie skriver:

Har lige kigget igen

Det er indlæggelsespapirer fra fødegangen, nåede kun lige at komme derop før de endeligt besluttede at kejsersnit var bedst.
Derefter gik der kun en halv times tid, inden jeg var klar til kejsersnit.
Det skal lige siges at jeg havde ligget på jordemorstuen fra 8-13 og igen fra 15 til 16. Daniel blev taget ved kejsersnit kl 17.04

min datter er også født 17.04 dog ved PKS

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

Maja88 skriver:

min datter er også født 17.04 dog ved PKS

Dejligt tidspunkt

Anmeld

1. maj 2011

Maja88

Nessie skriver:

Det har vi så ikke fået. Vi lå der i 5 dage, og blev fulgt af sygeplejerskerne

det skulle du bare have bedt om og det kan du som sådan godt stadigvæk.. sygeplejesken skriver kardex om sin vagt hver dag inden de går hjem

Anmeld

1. maj 2011

sandratobias

Nessie skriver:

Og til tiden, håber jeg

Lægen grinte lidt af mig, da hun spurgte hvordan vi havde det med kejsersnit, og jeg sagde at jeg hverken ville føde eller have kejsersnit Der var ingen vej udenom, mente hun

Men skulle vi være så heldige at få et barn, mere, så tror jeg måske godt jeg ville prøve at føde selv.

hehe... nej det er sku lidt svært og komme udenom..  

Hun er født i uge 38+0.. Blev sat i gang den 10. og født den 13.. Har lavet FB hvis det ku ha interesse i at læse... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.