Har i husdyr og hvad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2008

Sebastians Mor

Vi Har ingen dyr derhjemme, mine forældre har overtaget både min og min søsters kaniner så de bor hjemme ved de gamle nu da vi begge har fået børn og de bor bare alene de to, men vi har ingen husdyr derhjemme men jeg har en Islandsk hest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2008

SaNiNa

Vi har to dejligkatte som vi holder utrolig meget af.

Sanne

Anmeld

3. november 2008

netdaddy

Znuzke skriver:

Nej, vi har ingen dyr. Jeg elsker katte, men vores sidste kat hentede vi på Inges Kattehjem. De havde bare snydt om mht. alder (den var 6år ældre end de havde sagt) den havde katteaids, dårlige nyrer osv. Første gang vi tog den til dyrlægen anbefalede han at vi fik den aflivet da den var så syg.......der henter vi så ikke kat igen.
Nu har Klara så fået astma, så nu skal vi bare slet ikke ha' dyr.
Vi har et dyre- og røgfrit hjem.

Hvad angår katte og astma, så har jeg hørt noget om at det rent faktisk ville kunne gavne astmatikere at der var katte i hjemmet.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, og er selv noget skeptisk over for det.

Jeg er selv astmatiker (allergi over for husstøvmider), og absolut ikke kattemenneske, så det kommer ikke på tale at få kat hjemme hos os, selv om fruen elsker katte.

Men vi kunne godt finde på at få en hund (er selv vokset op med hund fra ca. 7-års alderen uden problemer for min astma) - er helt pjattet med en krydsning mellem en Brun Labrador og en Formel 1.
En aktiv hund der samtidig er en rigtig god familiehund.

Men vi skal nu ikke have hund foreløbigt, da vores søn er disponeret for allergi/astma, så det må vente.

Anmeld

3. november 2008

sbs78

3. november 2008

Mca<3

Vi har en dejlig hund på 5 år ,, syntes det er godt for børn at vokse op med dyr ,, Min søn ville aldrig undvære hende ,,

Anmeld

3. november 2008

Monique

Ja vi har en dejlig Amerikansk Bulldog der hedder Happy 45.png
Hun er bare skøøøøn 45.png

Anmeld

4. november 2008

Miamaja

3 gangs mor skriver:

Vi har en dejlig hund på 5 år ,, syntes det er godt for børn at vokse op med dyr ,, Min søn ville aldrig undvære hende ,,

Ja, det har vaeret dejligt at se hvor meget glaede vores lille har af vores nemo hund faktisk lige siden han kunne fokusere paa ham. og han er hverken bange for store hunde (vores er forholdsvis lille i str) eller elefanter men mus! de er farlige
Wood mouse, Apodemus sylvaticus

Anmeld

4. november 2008

Musen5

Vi ville rigtig gerne have en hund, men da vi pt bor i lejlighed hvor man ikke må have dyhr så må vi vente.

Ville dog heller ikke byde en hund at bo i en lejlighed på 1. sal... Vi skal først ha hund når vi får en have

Anmeld

4. november 2008

Natascha

Vi har 2 kattekillinger... De er bare dejlige...

Anmeld

4. november 2008

malou

Ja vi har to dejlige hunde... en blå amstaff og en bullmastif/amerikans bulldog de er helt fantastiske selvom der jo er mange fordomme imod disse racer. Men det er jo helt op til ejerne og hvordan de bliver opdraget osv. Vores er ihvertfald super skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.