Har i husdyr og hvad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2008

Katjaro

Vi har en hankat (Balder), og før vi fik Balder, havde vi en kat der hed Mis. Før jeg flyttede hjemmefra havde jeg også kat, der hed Mis. Og desuden havde jeg på et tidspunkt også et par undulater. Før Mis havde vi en tilløben kat der sjovt nok også lød navnet Mis 60.png

Hilsen Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2008

Nadi

Jeg har stemt et par stykker, for vi fik to fisk for en uges tid siden Og knøægten elsker dem. Det første han gør når han kommer hjem fra dp er at storme ind i stuen for at se til Bobby og Daisy -som de hedder

-Nadia

Anmeld

2. november 2008

JemKem

Vi har en del.
Vi har en chow chow ved navn Rico. Vi har fisk og en del fugle, bl.a. kanarier, parakitter og papegøjer :-)

Vi elsker dyr. Det er en af de ting Kent og jeg har til fælles, og det ser allerede ud til Helene også er vild med dyr :-)

Anmeld

2. november 2008

jannieka

Ja!
Tikka en lys labrador (tæve) og
Tony Adams en hunkat...ligner den fra whiskas-reklamen;O)

Anmeld

2. november 2008

smokie

Ja vi har 2 katte en på 4 år og en på 2 år også har vi 2 kaniner og vil gerne have en sankt bearnhard hund men der er ikke nogen til salg lige nu så vi venter til den rigtige er der.........

Knus

Anmeld

2. november 2008

heaven

her har vi Zitta på næsten 5, som er en blanding ml schæfer og labrador.... og så har vi 2 katte, på henholdsvis 2 og 3 år... og indtil for nylig havde vi også en kanin - Bruno - han blev omkring 7 år....

elsker dyr, og vil aldrig leve uden....

Jannie - med sovende katte og hund i sofaen, hehe

Anmeld

2. november 2008

Miamaja

Elsker DYR og har altid gjort det. som barn slaebte jeg ALT med hjem til min mors store fortrydelse og min fars glaede

Her er vores dejlige Nemo paa 6 aar nu

Anmeld

2. november 2008

heaven

Miamaja skriver:

Elsker DYR og har altid gjort det. som barn slaebte jeg ALT med hjem til min mors store fortrydelse og min fars glaede

Her er vores dejlige Nemo paa 6 aar nu

nåååå, - hvor er den søøød

Jannie

Anmeld

3. november 2008

H+S Skjolgborg.

ville godt have to katte men min forlovet/steen kan kun tåle kat... øvøv

Anmeld

3. november 2008

3rollinger

Vi har ingen dyr. Vi rejser jo relativt tit til DK og har lange dage udenfor hjemmet og det synes jeg ikke man kan byde nogen kaeledyr.

Elsker dyr og ville i teorien rigtig gerne have en dejlig boxer. Men det bliver ikke til noget.

Knus
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.