Har i husdyr og hvad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2008

ivfmarie

Vi har vores skønne Formel 1'er på ca 7 måneder. Og så en rød hankat, der i sommers valgte at flytte ind i vores skur, der hvor vi boede før. Og da vi flyttede her i september, så syns jeg ikke bare at vi kunne efterlade den - så nu har vi altså også kat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2008

st

Vi har vores skønne hund, en field spaniel, som hedder Pumba. Han er 8 år.
Og Mads elsker den.

http://igroups.dk/gfx/igroups/16294/albums/31936/Bedste%20venner.JPG

st

Anmeld

2. november 2008

Kristina V

Vi er lige kommet af med vores højt elsket hund

Vi havde næsten ikk tid til ham mere, med en syg datter osv. Så derfor fandt vi en rigitg sød familie til ham...

Anmeld

2. november 2008

lene1985

vi har en hund... men har heller ikke nogle børn endnu men når den kommer skal vi til en prøve for hun kan ikke klare hvis barnet bliver for længe er og bliver en ene hund lige meget om der kommer gæster tær hun sig. men har sagt jeg elsker hende men hvis hun er sådan når ungen kommer hjem bliver hun aflivet......

Anmeld

2. november 2008

Balderson

Ja, det har vi bestemt...

Vi får altid at vide at vi kunne åbne vores egen zoo, men vi har alså kun 5 dyr...

2 korthåret hønsehunde (jagthunde)
2 dejlige katte
og til sidste en landskildpadde

Lige nu skal vi ikke have flere, men det er planen at vi skal have en landskildpadde mere...

Anmeld

2. november 2008

Mimic

Vi har (læs; Jeg har) 3 guldhamstere, en broget, en klassisk guldbåndet og en hvidbåndet creme, tre dejlige dyr, der lyder navnene Flavra, Hugo og Bamseline (til daglig Fede) tre skønne dyr jeg bruger til avl, dog mangler jeg en han til flavra da hun er unge af hugo og bamseline.
Bamseline har pt 5 unger der skal ud til nye hjem her omkring den 15 november, lidt trist da det er hendes sidste kuld og desuden er det et flot kuld, med meget kraftfulde aftegninger og farver.

lidt meget herfra

Linda

Anmeld

2. november 2008

Marco2

Ja, vi har en hund. En dejlig sort Cocker Spaniel på 8 år.

Ag

Anmeld

2. november 2008

Pia.

Ja vi har ......

to hunde - en grosser og en labrador og tre kaniner

Anmeld

2. november 2008

Joan ( Smallie )

Vi har en dejlig schæferhund på godt 7 år. Han er en dejlig rolig hund som elsker vores lille dreng.

https://www.baby.dk/uploads/albums/342/d4116d33-6f9f-42e1-a1c9-acb6083f1b20.jpg

Anmeld

2. november 2008

finkedinke

Vi har to katte, to marsvin og en kanin.

Kattene er 5 og 6 år gamle og når de dør skal vi bestemt ikke have kat igen. Jeg er meget glad fo rkattene og deres temperement, men vores katte går ind og ud som det passer dem, også i regnvejr, så vi har tit beskidte kattepoter i vindueskarme mm. Dog kradser de hverken i møbler eller noget. Men jeg kan godt blive træt af skidt og hår allevegne.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.