Har i husdyr og hvad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Vi har 1 amerikansk bulldog og 1boxer!!!Ja å mine 2 dejlige fredriksborger hester, men det er jo ikke husdyr da.......

Min sønn ønsker seg en kanin eller et marsvin, så det kommer vi vel til å købe snart....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2008

monstar99

Har de her 2 dejlige vovser.
Gumle en Amstaff på 1½år og Smølf en rottwieler/Labrador mix på ca. 9år. Og så min mand i midten på 28år 45.png

Det er rigeligt med kæledyr for mig 71.png

Anmeld

2. november 2008

Mathilde

Ja vi har 4 maine coon katte Den ene er en killing fra eget opdræt som skal sælges. Hun kom et sted hen hvor hun ikke havde det godt, så vi hentede hende hjem og nu skal vi finde et rigtig godt sted til hende
Vi opdrætter maine coon racen, men kun i det små indtil vi får hus...

Anmeld

2. november 2008

Hertzum77

Hej

Vi har en super dejlig hunkat Simba , som hele familien elsker. Vi overvejer at få en lille killing til næste år.

Knus

Anmeld

2. november 2008

Zuzet

Hejsa Majbritt

Jeg har mange og ELSKER dyr, kan ikke leve uden dem

Jeg har 3 Norske Skovkatte, jeg udstillede over hele verden og har solgt mange katte til udlandet og min hankat blev verdens 4. mest vindende skovkat. Jeg måtte dog desværre indstille mit opdræt da jeg gik fra min eks og ikke havde hus mere

Så har jeg 5 lækre Islandske heste, 2 hopper på 11 år, en 1 års hoppe jeg selv har lavet, en 1 års hingst jeg selv har lavet og et lækkert hoppe føl i en meget sjælden farve som jeg også selv har opdrættet. 1 eller 12 af dem skal nok sælges til foråret da de er dyre at have

Så har ungerne en kanin og min søn har akvarie.

Jeg har så også en shæferhund som bor hos min bedste ven i jylland, for den måtte jeg ikke have med mig i lejligheden øv øv men hun har det godt jeg jeg har muligheden for at få hende hjem hvis jeg en dah får et sted hvor jeg må have hund igen.

Hilsen

Lotte, der travede skoven tynd i går med 2 af mine drenge på hesteryg, nøøøøøøøøj det var hyggeligt

Anmeld

2. november 2008

MorCamilla

Vi har ingen dyr, ud over lidt edderkopper som ind i mellem kigger fordi... Og vi skal heller ikke have dyr, da Mikkel ikke kan tåle det...

Anmeld

2. november 2008

Mette+Mathias

Vi har en labrador-retriever som lige er blevet 9. Vi hentede ham på et internat da han var knap 4, - og jeg tror godt jeg ved hvorfor han havnede på internat.

Der stod i papirerne at det var pga. allergi, men jeg tror det var pga. hans ekstreme fældning,- han fælder MEGET mere end andre hunde, og det er HELE året (dog ikke så meget i december måned de sidste 2 år).

Han er god som dagen er lang, og jeg er 110% tryg ved ham og Mathias, - men vi skal ALDRIG have hund mere, - jeg gider ikke det svineri, og nu hvor han er ved at blive gammel er han begyndt at skal ud om natten, og jeg synes dælme jeg har mistet nok nattesøvn i årenes løb

Vi har tidligere haft en kat, som desværre måtte aflives for snart 3 år siden pga. sygdom, og det ville jeg gerne have igen,men det vil min mand ikke, så der bliver nok ikke flere husdyr til os, når hunden engang er død.

Anmeld

2. november 2008

miver

Vi har en skøn blandningshund
26. juni 2008
Hun sviner en hel del men er det hele vær hun er så skøn og ungerne elsker hende ,jeg ville med tiden gerne have en til hund
Mie

Anmeld

2. november 2008

lonemus

Ja, vi har en perserkat - og jeg ville aldrig kunne leve uden dyr 60.png
Da jeg var lille måtte jeg ikke få nogen, så siden jeg flyttede hjemmefra har
jeg haft katte - tror slet ikke jeg vil kunne leve uden dyr...og mine børn skal vokse op sammen med dyr, uden tvivl.

Lone

Anmeld

2. november 2008

eliasogmor

jeg har edderkopper og husstøv mider.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.