Har i husdyr og hvad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2008

quar20

Vi har en dejlig pekingeser på 1½år om 1månede.. Dejlig rolig og kæle hund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2008

Mca<3

Ja, det har vaeret dejligt at se hvor meget glaede vores lille har af vores nemo hund faktisk lige siden han kunne fokusere paa ham. og han er hverken bange for store hunde (vores er forholdsvis lille i str) eller elefanter men mus! de er farlige

Ja syntes tit børn der er vokset op uden dyr er så bange for dyr,,
De mener jo også nu det gør børnenes immunforsvar stærkere at vokse op med dyr ...

Anmeld

4. november 2008

Mca<3

Miamaja skriver:

Ja, det har vaeret dejligt at se hvor meget glaede vores lille har af vores nemo hund faktisk lige siden han kunne fokusere paa ham. og han er hverken bange for store hunde (vores er forholdsvis lille i str) eller elefanter men mus! de er farlige
Wood mouse, Apodemus sylvaticus

Haha skulle lige finde ud af hvordan det her virkede .. nu har jeg fattet det ... Jeg syntes at børn der er vokset op med hus dyr har et meget mere afslappet forhold til dyr og man ved jo nu at deres immunforsvar også har godt af det , de bliver ikke så sarte og der er mindre chancer for at de bliver allergiske over for kæledyr senere hen ..

Anmeld

4. november 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi har to marsvin og en kanin. Elsker dyr.

Rikke.

Anmeld

5. november 2008

Muffinmus

Jeps60.png
Elsker dyr og når vores søn nu ikke edr disponibel vedr allergi så SKAL der da være dyr i vores hjem. Det er da klart godt for børn at lære at omgås dyr og synes det er en del af hans opdragelse60.png
Og så går han i en natur dagpleje med heste, hund, katte, kaniner osv.
Hjemme har vi selv:

Fisk
3 Katte
1 Chinchilla, som han elsker at fodre med rosiner60.png
2 vaskebjørne som han skal lære at omgås lidt af gangen......
Ville aldrig undvære dyr helt og slet ikke med små børn i huset. De skal da vokse op med dyr.

Anmeld

5. november 2008

Millebasse

Jepper!!

Vi har en dejlig labradorhund, Freja! Hun er fantastisk sammen med Bastian og elsker at ligge henne ved ham når han leger. Han kan gøre alt ved hende og gider hun ikke mere, går hun bare sin vej Det er det bedste at se hvor meget glæde de har af hinanden!

Vi har også haft en kat, men den døde desværre lige inden Bastian blev født, men vi skal nok have en senere igen.

Desuden skal vi om et par nok have hvalpe med Freja og beholder en selv! Bastians farmor og farfar har også to labradorhunde, hvor den ene skal være far til hvalpene!

Kunne ikke forestille mig et liv uden dyr!

Anmeld

5. november 2008

Millebasse

agnieszka skriver:

nej men når mathinus bliver lidt større så får vi en hund..synes ikke at små børn passer sammen med katte og hunde

Uh,det synes jeg!

Vi har ikke oplevet andet end glæde ved Freja (hunden) og Bastian sammen! Lige fra den første dag Bastian kom hjem fra sygehuset, har Freja værnet om ham. Og da først Bastian kunne følge mere med, har han nydt meget at kigge på Freja og mærke hendes bløde pels! Nu har de rigtig meget glæde sammen og leger sammen, både ude og inde

Anmeld

5. november 2008

BellaT

Millebasse skriver:

Uh,det synes jeg!

Vi har ikke oplevet andet end glæde ved Freja (hunden) og Bastian sammen! Lige fra den første dag Bastian kom hjem fra sygehuset, har Freja værnet om ham. Og da først Bastian kunne følge mere med, har han nydt meget at kigge på Freja og mærke hendes bløde pels! Nu har de rigtig meget glæde sammen og leger sammen, både ude og inde

Ja, jeg synes også de passer perfekt sammen. Vores hund, Bella, har også værnet om Phillip lige fra starten. Idag er de bare så gode venner. Vi har lige fået endnu en hund. Så nu findes der to hunde og to katte i vores hjem.
Vores nyeste kat er også til SÅ meget glæde for Phillip. Han kæler med den og render rundt med kattelegetøj som den fanger.
Han synes at dyr er nogle skønne væsener og for os er det en del af hans opdragelse at lære at være sammen med dyr.

Anmeld

5. november 2008

A.

Millebasse skriver:

Uh,det synes jeg!

er slet ikke i tvivl at de har stor glæde af hinanden...men nu synes ikke lige at det er vild fed når en lille baby er fyld med katte eller hunde hår og får det i munden eller når hund slikker en baby..

Anmeld

5. november 2008

Millebasse

agnieszka skriver:

er slet ikke i tvivl at de har stor glæde af hinanden...men nu synes ikke lige at det er vild fed når en lille baby er fyld med katte eller hunde hår og får det i munden eller når hund slikker en baby..

Freja har aldrig fået lov til at slikke Bastian i hovedet og heller ikke nu hvor han er blevet større. Hun har heller aldrig fået lov til at ligge helt på hans tæppe eller i hans lift (hun kan heller ikke være der)! Hun må heller ikk komme op i sofaen! Så det er jo noget man selv fuldstændig styrer og det kan sagtens lade sig gøre at undgå at den lille får dyrehår på sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.