pris på en kage?? hjælpppp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

katrine7

Kunne du ikke bare regne ud, hvor mange penge dine råvarer kommer til at koste, og så prissætte efter det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

ZamanogDania

muzen skriver:

farve og floremeli, husblass ja det hele løber op.

Ja dem glemte jeg helt at tælle med.
Inden jeg begynde at lave de kager. Syntes jeg altså folk tog alt for meget. Nu når jeg er selv begyndt forstår man det alt for godt. Der er nogen der laver det så pænt og synes 25 kr er ikke nok. Fordi de er bedre en prof.

Anmeld

29. april 2011

muzen

Nalle skriver:

Er det et problem folk kan gøre det billigere end jer?

nej slet ikke prøver bare og suge tips til mig, så jeg vil meget gerne se det.

folk ville da blive glade hvis jeg kunne gøre det billiger men det kan jeg nu ikke, og slet ikke med de stigninger der er på råvare nu om dage, og det bliver værre til oktober

Anmeld

29. april 2011

muzen

ZamanogDania skriver:

Ja dem glemte jeg helt at tælle med.
Inden jeg begynde at lave de kager. Syntes jeg altså folk tog alt for meget. Nu når jeg er selv begyndt forstår man det alt for godt. Der er nogen der laver det så pænt og synes 25 kr er ikke nok. Fordi de er bedre en prof.

jeg kan ikke være mere enig. men man skal bare huske at man ikke må tage mere en råvarens pris DESVÆRRE, syntes godt man måtte tage for alle de timer man bruge på at lave pynt

Anmeld

29. april 2011

ZamanogDania

Nalle skriver:

Prøv snart at forstå, hvem siger i laver det på samme måde og bruger det samme?

Det for 10 gang, ikk mig men min mor.

Rolig nu. Vi skal da ikke være sur på hinanden. Jeg tænkt bare på du kendte en måde som man gjorde billigere. Så kunne jeg os gør det
Men din mor gør det anderleds så nu forstår jeg.

Anmeld

29. april 2011

lounika

katrine7 skriver:

Kunne du ikke bare regne ud, hvor mange penge dine råvarer kommer til at koste, og så prissætte efter det ?

ja det har jeg prøvet også og regne på men det stadi svært for der men massse til overs jo med æg og sådan.. og folk spør hvad tager du for en kage .. tja det jo alt efter hvad der i jo... og køber jo smør crem og fondant i stor spand i kage butikken hvordan regner jeg det ud hvor meget af det beløb hele spanden ..

Anmeld

29. april 2011

ZamanogDania

muzen skriver:

jeg kan ikke være mere enig. men man skal bare huske at man ikke må tage mere en råvarens pris DESVÆRRE, syntes godt man måtte tage for alle de timer man bruge på at lave pynt

Ja self. må man ikke det. Men når jeg har regnet det hele ud, så bruger jeg f.eks. mere penge end jeg får. Men det er os i orden. Det bare en hobby for mig. Og elsker det

Anmeld

29. april 2011

katrine7

lounika skriver:

ja det har jeg prøvet også og regne på men det stadi svært for der men massse til overs jo med æg og sådan.. og folk spør hvad tager du for en kage .. tja det jo alt efter hvad der i jo... og køber jo smør crem og fondant i stor spand i kage butikken hvordan regner jeg det ud hvor meget af det beløb hele spanden ..

Ja så er det selvfølgelig svært. Jeg laver det nemlig selv

Men ved du ikke ca. hvor meget du bruger ?

Anmeld

29. april 2011

muzen

lounika skriver:

jeg er næsten sikker på at hvis du tager mellem 20- 25 kr vil du have det dækkede ind udset hvad fyld og hvilken kage det er. og det er helt iorden som nybegynder og tage 20 kr

Anmeld

29. april 2011

muzen

ZamanogDania skriver:

Ja self. må man ikke det. Men når jeg har regnet det hele ud, så bruger jeg f.eks. mere penge end jeg får. Men det er os i orden. Det bare en hobby for mig. Og elsker det

ja der må jeg sige at det kan jeg desværre ikke da jeg ikke har så mange penge selv. så det skal nu løbe rundt for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.