pris på en kage?? hjælpppp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

A.

ja men jeg tvivler at man kan gøre detkun for 10 kr pr kuvert..

nu skal jeg lave kage til konfirmation og kun fondant osv har kostet 900kr og mel sukekr osv har kostet 600 kr det giver jo 1500 kr så det bliver jo ikke dækket hvis man tager 10 kr pr kuvert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

lounika

muzen skriver:

hørt det ville jeg også.

TS det er da lige før du ikke kan kalde dig nybegynder mere den er da bare super flot

tak piger ... det dejligt at have lidt og gå efter. og jeg er vel stadi nybegynder når man kun har lavet 18 kager i alt hehe..

her lidt bilder af lidt af dem...

vil gerne lave kage til ander så længe jeg kan holde til det.. skal føde om 8 uger

det har bare været svært at sige hvad de koster..

min søster gave 100 kr for påskekagene til hendes job hehe.. så det kostet mig peneg at lave kage til hendes job..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2011

bullerbassen

lounika skriver:

tak piger ... det dejligt at have lidt og gå efter. og jeg er vel stadi nybegynder når man kun har lavet 18 kager i alt hehe..

her lidt bilder af lidt af dem...

vil gerne lave kage til ander så længe jeg kan holde til det.. skal føde om 8 uger

det har bare været svært at sige hvad de koster..

min søster gave 100 kr for påskekagene til hendes job hehe.. så det kostet mig peneg at lave kage til hendes job..

Hold da fast - der er ski da ikke meget nybegynder over disse kager.

De er da vildt flotte  vil gerne se dem når du er prof

Anmeld

29. april 2011

muzen

bullerbassen skriver:

Hold da fast - der er ski da ikke meget nybegynder over disse kager.

De er da vildt flotte  vil gerne se dem når du er prof

jeg giver bullerbassen helt ret. der er ikke meget nybegynder over de der kager

Anmeld

29. april 2011

katrine7

Vil gerne vide, hvad kagen med brysterne er blevet lavet til?

Anmeld

29. april 2011

lounika

takk skal oi have men jeg har kun lave ja små 20 kager i alt siden jeg lavet min første hehe.. men syntes det sjovt og bruge en masse tid på ta lave dem fine..

men det jo derfor jeg har svært ved at tage en pris når nogle spør for for mig er det jo stadi helt nyt..

Anmeld

29. april 2011

lounika skriver:

hej kager piger..

jeg har lave lidt kager efterhånden som folk omkring mig syntes godt om og det er jo dejligt nu spør de hvis de skal baruge en til deres fest mm hvad de så koster ... men ander virkelig ikke hvad jeg skal tage for dem..

nogle der ved lidt om det

Jeg synes dælme også det er svært!! Men jeg har lavet alt for mange gratis kager nu, fordi jeg ik vidste hvad jeg skulle tage og ikke syntes jeg kunne tillade mig at tage noget videre for det, da jeg ikke syntes jeg var  dygtig nok til at tage penge for det!!

Men så hev min kæreste fat i mig og sagde at NU blev jeg simpelthen nødt til at tage noget for det, for man sætter jo heletiden penge og TID til... Så jeg prøver nogen lunde at regne ud hvad råvarene koster og så runder ejg altid op, for jeg vil også ha lidt for alt den tid jeg bruger på det!! Eks. har jeg handlet for 325,- så runder ejg op til 500,-!!

Fx. så tog jeg 500,- for denne kage, og den er med hindbær og marabou mousse, og måler 8x35x45cm.!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2011

lounika

katrine7 skriver:

Vil gerne vide, hvad kagen med brysterne er blevet lavet til?

hehe ja den også lidt ... tja...

det var min kæreste der skulle have kage med på job han er murre og de deler skur mer en masse tømmer så den var et hit..

da min lille bor så bilde af dem ville han også have en med på job han er nemmeligg i lære som tømmer ... 

så en rigtig håndværker kage  :0)

Anmeld

29. april 2011

lounika

Tilmeldt skriver:

Jeg synes dælme også det er svært!! Men jeg har lavet alt for mange gratis kager nu, fordi jeg ik vidste hvad jeg skulle tage og ikke syntes jeg kunne tillade mig at tage noget videre for det, da jeg ikke syntes jeg var  dygtig nok til at tage penge for det!!

Men så hev min kæreste fat i mig og sagde at NU blev jeg simpelthen nødt til at tage noget for det, for man sætter jo heletiden penge og TID til... Så jeg prøver nogen lunde at regne ud hvad råvarene koster og så runder ejg altid op, for jeg vil også ha lidt for alt den tid jeg bruger på det!! Eks. har jeg handlet for 325,- så runder ejg op til 500,-!!

Fx. så tog jeg 500,- for denne kage, og den er med hindbær og marabou mousse, og måler 8x35x45cm.!

Stine og Lisa.

hvor er den bare fed.. fin og dejlig den kage... lige en kage for mig elsker marbu.... hehe..

ja det er nemmelig svære syntes heller ik jeg kunne tage noget for mine nemmelig men det siger alle det kan jeg godt og det skal jeg..

men ander bare ik hvad kager må kste og hvad folk fatisk er villig til at give jo

Anmeld

29. april 2011

lounika

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

hvad har du inden i den kage sådan i del hele.. for den ser bare vildt go ud fordi der er marbu uden på hehe... sådan en må jeg alså prøve en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.