pris på en kage?? hjælpppp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

lounika skriver:

hvor er den bare fed.. fin og dejlig den kage... lige en kage for mig elsker marbu.... hehe..

ja det er nemmelig svære syntes heller ik jeg kunne tage noget for mine nemmelig men det siger alle det kan jeg godt og det skal jeg..

men ander bare ik hvad kager må kste og hvad folk fatisk er villig til at give jo

Jeg tror jeg ville ha taget 300 for den påskekage der!?

Folk ER villige til at betale!! De kan jo ik lave det selv, og er somoftes for nærige til at gå til bageren.. Iøvrigt så synes jeg at de kager vi ser her på siden, ofte er pænere end dem man får fra  bageren! Min  veninde fik en kagemand fra Guldbageren, til sin datters fødselsdag, og den lignede simpelthen noget der var løgn!!

Du skal bare igang med at tage penge for det store arbejde du lægger i det!! Jeg hygger mig også med at lave kager, men jeg kan nu SAGTENS finde på andet at bruge min fritid på, hvis folk ik vil gi mig lidt for et så stort arbejde!!   Prøv at tænk på hvor ringe timelønnen faktisk er!! Det er jo ingen der gider arbejde for til dagligt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

lounika skriver:

hvad har du inden i den kage sådan i del hele.. for den ser bare vildt go ud fordi der er marbu uden på hehe... sådan en må jeg alså prøve en gang

Jeg brugte en L. fløde!!

En halv til hindbær, og en halv til chokoladen.. Det var bare helt almindelig lys marabou chokolade!  Og så havde jeg selv bagt bundene.. Almindelige lagkagebunde.

Stine og Lisa.

Anmeld

2. maj 2011

Mor til Ella

muzen skriver:

det må man sige, jeg siger bare jeg nægter og have udgifter for at lave kager til andre. igår da jeg lavet pynt brugte jeg 3 en halv time på det. ikke at jeg tager penge for tiden jeg bruger men syntes godt at man kan få dækkede sine udgifter så man er helt sikker på iikke og have underskud

Synes helt klart at man skal tage noget for den tid man bruger, det er en hjælp for den du gør det for, og du bruger din fritid 

Og alle de flotte kager jeg har set her inde kan man godt tillade sig at tage sig at få dækket andet end det beløb kagen har kostet.

Alt efter hvor tæt man selvfølgelig er.

Jeg ville gerne betale godt for selv at slippe

Anmeld

2. maj 2011

norenberg

Jeg har tidligere lavet en forespørgsel på kager herninde og der lå folks priser på 30 - 35 kr pr kuvert alt efter hvilken kage man skulle have....jeg lavede selv to kager til dåb og fødselsdags fest og de løb op i ca 275 kr pr stk og der var kage til ca 40 personer så man skal da over en kuvert pris på 20 kr vil jeg mene....

Anmeld

2. maj 2011

lukasmor

lounika skriver:

ja men det er svært at vide hvor mange der er til en en kage syntes jeg.. hvordan regner jeg det ud uden at skulle lave to ens og selv inviter gæster for at se hvor meget de spiser hehe

Anmeld

3. maj 2011

muzen

Lollo1987 skriver:

Synes helt klart at man skal tage noget for den tid man bruger, det er en hjælp for den du gør det for, og du bruger din fritid 

Og alle de flotte kager jeg har set her inde kan man godt tillade sig at tage sig at få dækket andet end det beløb kagen har kostet.

Alt efter hvor tæt man selvfølgelig er.

Jeg ville gerne betale godt for selv at slippe

jep jeg vil give dig helt ret. men desværre er skat ikke helt med på den ide.

så man skal da vist holde sig til at kun tage det som matrialerne koster. men man skal også bare huske at det er alt man skal renge med.

for der gå også noget farve til. marzina, vanillie pulver OSV så helt ned i så tings afdelingen skal man ikke glemme. 

Anmeld

3. maj 2011

muzen

Lukasmor skriver:

hvor har du fundet den henne? har du ikke et direkte link?

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

muzen skriver:

hvor har du fundet den henne? har du ikke et direkte link?

Det var faktisk linket jeg postede.. Ved ikke hvorfor billede kom i stedet.. Prøver noget andet: Jeg har fundet den inde på www.himmelske-kager.blogspot.com under "grundlæggende kagedekoration - Håber du kan finde den sådan i stedet

Anmeld

3. maj 2011

muzen

takker så er siden gemt så jeg altid kan finde den.

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

muzen skriver:

takker så er siden gemt så jeg altid kan finde den.

Så lidt ;-))
Det samme er den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.