pris på en kage?? hjælpppp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

AndreasMor84

Nalle skriver:

man skal helller ikke tage for meget når man ikke er prof.

og det kan sagtens dække udgifter

Hvis du skal lave kage til 20 mennesker, får du ikke meget for kun 200 kr., hvis det er 10 kr. pr. kuv. hvis der skal 2 slags fyld i og overtrækkes med fondant..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

muzen

Nalle skriver:

det er jo så op til en selv men hvis man finder en tidliger tråd så står der at de fleste startet på 20 kr. per person.

Anmeld

29. april 2011

Nalle

Solstråle2011 skriver:

Hvis du skal lave kage til 20 mennesker, får du ikke meget for kun 200 kr., hvis det er 10 kr. pr. kuv. hvis der skal 2 slags fyld i og overtrækkes med fondant..

Nu det ikke alle der laver kager ens

Anmeld

29. april 2011

muzen

Solstråle2011 skriver:

jeg er helt enig man kan ikke gøre det for 10 kr det er jeg overbevist om

Anmeld

29. april 2011

ZamanogDania

Nalle skriver:

Ja det rigtig man ikke skal tage for meget, men du skal tænke på hvis det er 10 personers kage så får du kun 100 kr til rådvare. Så er der fondant der skal købes som koster 35 kr og f.eks. toblerone creme for 15-20 kr. Også f.eks. hindbær som koster 15 kr. Og 2xfløde. De koster mindst 20 kr for 2. Så er der mel, sukker,smør osv. Det løber over de 100 kr. Tro mig har prøvet.

Anmeld

29. april 2011

AndreasMor84

Nalle skriver:

Nu det ikke alle der laver kager ens

Nej det ved jeg.. men hvis det er en kage til en barnedåb fx. ved jeg da, at de fleste laver kager med 2 slags fyld.. Men hvis man kan gøre det så billigt, tager jeg da hatten af for dét..

Anmeld

29. april 2011

muzen

ZamanogDania skriver:

Ja det rigtig man ikke skal tage for meget, men du skal tænke på hvis det er 10 personers kage så får du kun 100 kr til rådvare. Så er der fondant der skal købes som koster 35 kr og f.eks. toblerone creme for 15-20 kr. Også f.eks. hindbær som koster 15 kr. Og 2xfløde. De koster mindst 20 kr for 2. Så er der mel, sukker,smør osv. Det løber over de 100 kr. Tro mig har prøvet.

farve og floremeli, husblass ja det hele løber op.

Anmeld

29. april 2011

muzen

Solstråle2011 skriver:

Nej det ved jeg.. men hvis det er en kage til en barnedåb fx. ved jeg da, at de fleste laver kager med 2 slags fyld.. Men hvis man kan gøre det så billigt, tager jeg da hatten af for dét..

Anmeld

29. april 2011

AndreasMor84

ZamanogDania skriver:

Præcis..

Anmeld

29. april 2011

Nalle

ZamanogDania skriver:

Tro mig, det har jeg også selv?

Min mor laver kager flere gange i ugen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.