pris på en kage?? hjælpppp mig piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.226 visninger
82 svar
0 synes godt om
29. april 2011

lounika

hej kager piger..

jeg har lave lidt kager efterhånden som folk omkring mig syntes godt om og det er jo dejligt nu spør de hvis de skal baruge en til deres fest mm hvad de så koster ... men ander virkelig ikke hvad jeg skal tage for dem..

nogle der ved lidt om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Nalle

Jeg ville nok tage 10 kr pr kuvert.

Anmeld

29. april 2011

lounika

Nalle skriver:

Jeg ville nok tage 10 kr pr kuvert.

ja men det er svært at vide hvor mange der er til en en kage syntes jeg.. hvordan regner jeg det ud uden at skulle lave to ens og selv inviter gæster for at se hvor meget de spiser hehe

Anmeld

29. april 2011

Nalle

lounika skriver:

ja men det er svært at vide hvor mange der er til en en kage syntes jeg.. hvordan regner jeg det ud uden at skulle lave to ens og selv inviter gæster for at se hvor meget de spiser hehe

Tror ikke man skal lave den særlig mange gange, før man ved hvor mange personer der er til, i de forskellige kager/forme

Anmeld

29. april 2011

AndreasMor84

lounika skriver:

Der er en kageberegner herinde under tips og tricks på side 3. Den passer ret godt.

Anmeld

29. april 2011

lounika

Solstråle2011 skriver:

Der er en kageberegner herinde under tips og tricks på side 3. Den passer ret godt.

hvor finder jeg den??

Anmeld

29. april 2011

AndreasMor84

lounika skriver:

hvor finder jeg den??

Under tips og tricks i kageklubben

Anmeld

29. april 2011

lounika

Nalle skriver:

Tror ikke man skal lave den særlig mange gange, før man ved hvor mange personer der er til, i de forskellige kager/forme

jo jeg har lave en del af dem jeg har men når vi får gæster så der for det meste 2-4 -5 gæster og der altid meget kage tilbage jo så det jo ik nemt og de flest af mine kager får kæresten med på job i skuret så det er en flok håndværker på job der spiser dem så det gælder ikke tror jeg..

Anmeld

29. april 2011

muzen

den er her jeg ville sige at 10 kr er for lidt du skal op på mellem 15-20kr før at du får dine vare dækkede ind

Anmeld

29. april 2011

Nalle

muzen skriver:

den er her jeg ville sige at 10 kr er for lidt du skal op på mellem 15-20kr før at du får dine vare dækkede ind

man skal helller ikke tage for meget når man ikke er prof.

og det kan sagtens dække udgifter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.