ville i spise det her.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Laulund87

Astasmor skriver:

det er irriterende med sådan noget.

kenneths bror spiser ikk rød peber og katoffelsalat af havd jeg ved af ind til videre men der er sikkert meget mere. kenneth selv kan ikk lide kogte katoffler. og brorens kæreste er ikke til fisk dog kan hun godt spise tun og laks.

Selvfølgelig er der noget de fleste mennesker ikke kan lide og derfor er det ikke nemt at gøre alle glade

Derfor skal i bare lave det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig er der noget de fleste mennesker ikke kan lide og derfor er det ikke nemt at gøre alle glade

Derfor skal i bare lave det

nemlig.

man kan ikk sige man ikk kan lide det før man har smagt på det sådan er ejg vokset op

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

Astasmor skriver:

nemlig.

man kan ikk sige man ikk kan lide det før man har smagt på det sådan er ejg vokset op

Præcis

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Præcis

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Astasmor skriver:

hvis du har en god opskrift på den må du da gerne lige sende en PB med den til mig så jeg har den

Jeg har fået anbefalet en jeg kan sende videre til dig 

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har fået anbefalet en jeg kan sende videre til dig 

det må du da gerne. bare så jeg har den til næste gang jo.

Anmeld

28. april 2011

eElak

iiiih altså...

NU HAR DU GJORT MIG SULTEN!!!!

Hvis jeg fik det serveret, så ville jeg klart smage det - og sikkert også spise det, for det ser da rimelig lækkert ud..

Men Selleri har generelt en speciel smag, og det er noget du skal tage højde for... Det er fåtallet som kan lide selleri.. ;-)

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

KaLee skriver:

iiiih altså...

NU HAR DU GJORT MIG SULTEN!!!!

Hvis jeg fik det serveret, så ville jeg klart smage det - og sikkert også spise det, for det ser da rimelig lækkert ud..

Men Selleri har generelt en speciel smag, og det er noget du skal tage højde for... Det er fåtallet som kan lide selleri.. ;-)

undksyld
er også selv sulten og har time lige nu øv.

ja selleri har en speciel smag men da jeg ikke ved om de andre kan li det eller aj må de pille det fra hvis det ikk er noget for dem.

Anmeld

28. april 2011

eElak

Astasmor skriver:

undksyld
er også selv sulten og har time lige nu øv.

ja selleri har en speciel smag men da jeg ikke ved om de andre kan li det eller aj må de pille det fra hvis det ikk er noget for dem.

Hvis du gerne vil lave retten, men ikke "tør" denne gang.. Hvad så med at lave nogle grøntsagsstænger af agurk, gulerod og selleri?

Så kan du se om folk faktisk rører sellerien, inden du laver retten til næste gang de så kommer forbi..

og ja - jeg er stadig sulten... FY, for har først frokost om 1,5-2 timer!

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

KaLee skriver:

Hvis du gerne vil lave retten, men ikke "tør" denne gang.. Hvad så med at lave nogle grøntsagsstænger af agurk, gulerod og selleri?

Så kan du se om folk faktisk rører sellerien, inden du laver retten til næste gang de så kommer forbi..

og ja - jeg er stadig sulten... FY, for har først frokost om 1,5-2 timer!

tør godt at lave den. kan ikke gøre alle tilfredse. og det kan pilles fra hvis der er nogen der ikk kan lide det jo.

kan købe mad lige om lidt. og har spisepause 11:15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.