ville i spise det her.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
54 svar
0 synes godt om
28. april 2011

NinaNymannMadsen

http://arla.dk/opskrifter/frisk-pasta-med-tun-og-c itron/

det er fordi vi skal imorgen spise med næsten hele svigerfamilien og der vil vi prøve at lave den der opskrift der. jeg syntes det lyder rigtig lækkert og ser rigtig lækkert ud.

er det noget i ville spise hvis i fik det servieret og hvad syntes i om opskriften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

slettet_7530

Nej det tror jeg ikke ville, fordi retten indeholder  selleri som rigtigt mange mennesker ikke bryder sig om.

Hvis jeg var sikekr på alle kunne selleri ville jeg undlade at putte citron i men lade folk selv putte det på da der også er mange der ikek bryder sig om citron

Anmeld

28. april 2011

2babygirls

Astasmor skriver:

det er fordi vi skal imorgen spise med næsten hele svigerfamilien og der vil vi prøve at lave den der opskrift der. jeg syntes det lyder rigtig lækkert og ser rigtig lækkert ud.

er det noget i ville spise hvis i fik det servieret og hvad syntes i om opskriften?

Ser ingen grund til at lege kræsen og sige nej uden at prøve. Det ser meget lækkert ud.

Anmeld

28. april 2011

An&Jo

Astasmor skriver:

Nu er jeg genrelt høflig og spiser hvad der bliver serveret..

Men synes faktisk det ser rigtig lækkert ud og det var da klart noget jeg kunne finde på at lave derhjemme..

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Albertesmor skriver:

Nej det tror jeg ikke ville, fordi retten indeholder  selleri som rigtigt mange mennesker ikke bryder sig om.

Hvis jeg var sikekr på alle kunne selleri ville jeg undlade at putte citron i men lade folk selv putte det på da der også er mange der ikek bryder sig om citron

okay.. ved ikke om der er nogen af dem der ikk kan li seleri men har ikk hørt andet. og citron kan vi alle li til vores mad så det er ik så slemt.

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Tina&Martin skriver:

Ser ingen grund til at lege kræsen og sige nej uden at prøve. Det ser meget lækkert ud.

ja man kan ikk være kræsen og sige nej hvis man ikk har prøvet det før jo. og det er det der er meningen. vi skal ha noget vi ikk har prøvet før

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

mortilj skriver:

Nu er jeg genrelt høflig og spiser hvad der bliver serveret..

Men synes faktisk det ser rigtig lækkert ud og det var da klart noget jeg kunne finde på at lave derhjemme..

syntes nemlig også det ser rigtig lækkert ud.

Anmeld

28. april 2011

slettet_7530

ja man kan ikk være kræsen og sige nej hvis man ikk har prøvet det før jo. og det er det der er meningen. vi skal ha noget vi ikk har prøvet før

Jeg mener ikke man er kræsen fordi man ikke kan lide selleri, selleri har så specielt en smag at jeg ville være 100 på mine gæster kunne lide det, jeg kunne heller aldrig drømme om at lave en ret med oliven uden jeg ved at alle kan lide oliven, som værtinde sætter jeg en større ære i at mine gæster kan lide og nyder den mad jeg har valgt at lave til dem, fremfor at de spiser den for at være høflige

Anmeld

28. april 2011

Lisbeth85

Er selv mest til rejer, da jeg synes, at tun kan blive ret tørt i mange retter. Men hvis det bliver tilberedt godt, så kunne jeg sagtens hoppe på tun-vognen - held og lykke med det

Anmeld

28. april 2011

Diana...

Albertesmor skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.