ville i spise det her.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du skrev du ville lave noget med fisk. Ved ikke om i har lavet det før, men lakselasagne kunne også være en mulighed en anden gang! MUMS!! 

Jeg sætter nu gerne tænderne i pasta og tun. 

den kan jeg gemme til næste gang det er vores tur til at vælge mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Laulund87

Astasmor skriver:

nemlig det er helt rigtig.
den eneste jeg er nervøs for er kenneths bror for han er kræsen og derfor ikk nem at lave mad til. men står lidt det er en ud af 10 gæster. og ja kan man ikk li noget af det der er i så piller man det fra. det er tilladt

Uha jeg er så irriteret på Brunos bror.

Kræsen er simpelthen ikke ordet..Han kan kun lide pasta, hvidt brød og kød. Det han spiser mest, er kold pasta med salt på

Behøver jeg at sige at han er meget bleg og tit syg

Nå det var et sidespor

Håber folk kan lide maden og at i får en god dag

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Astasmor skriver:

den kan jeg gemme til næste gang det er vores tur til at vælge mad

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Albertesmor skriver:

Se det meldte historien jo ikke noget om  hvis det er frdagsgæste som i ser hver uge mener jeg sagtens du kan lave det specielt da det er det konceptet går ud på i fredagsklubben  men hvis det avr et vennepar man kun så hver halve år havde jeg helt klart valgt at servere noget andet  jeg er ikke kræsen elsker selv selleri, men spiser til gengæld ikke pasta

nej okay så tror jeg heller ikke jeg havde valgt sådan noget her.

men netop da det jo er familie og en lille fredagsklub vi har hvor det netop er meningen at lave noget mad man ikk har prøvet før så kan det godt gå.

vi elsker alle pasta ved dog ikk med selleri jo da det ikk er noget de typisk spiser i kærestens familie. jeg har altid spist det da jeg var mindre og kan godt lide det. men altså da jeg læste den op igår for kæresten sagde han det lød godt så.

Anmeld

28. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Det ser super lækkert ud... så jeg ville klart spise det...

Og man kan ikke gøre alle tilfreds.... 

En anden ting, så kan du jo vælge at skifte tun ud med laks... Kun hvis man synes tun er for tørt.... Herhjemme skylder vi bare spaghettien i vand efter kogning, så bliver den ikke klistret... inden du skal røre den sammen med det andet....

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Uha jeg er så irriteret på Brunos bror.

Kræsen er simpelthen ikke ordet..Han kan kun lide pasta, hvidt brød og kød. Det han spiser mest, er kold pasta med salt på

Behøver jeg at sige at han er meget bleg og tit syg

Nå det var et sidespor

Håber folk kan lide maden og at i får en god dag

det er irriterende med sådan noget.

kenneths bror spiser ikk rød peber og katoffelsalat af havd jeg ved af ind til videre men der er sikkert meget mere. kenneth selv kan ikk lide kogte katoffler. og brorens kæreste er ikke til fisk dog kan hun godt spise tun og laks.

Anmeld

28. april 2011

slettet_7530

nej okay så tror jeg heller ikke jeg havde valgt sådan noget her.

men netop da det jo er familie og en lille fredagsklub vi har hvor det netop er meningen at lave noget mad man ikk har prøvet før så kan det godt gå.

vi elsker alle pasta ved dog ikk med selleri jo da det ikk er noget de typisk spiser i kærestens familie. jeg har altid spist det da jeg var mindre og kan godt lide det. men altså da jeg læste den op igår for kæresten sagde han det lød godt så.

Jeg synes det lyder som en sjov ide og noget hvor man kan få rykket ved folk grænser OG smagsløg  jeg har også en opskrift på fyldte laksebøffer men det er en dyr spise

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

hvis du har en god opskrift på den må du da gerne lige sende en PB med den til mig så jeg har den

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Albertesmor skriver:

Jeg synes det lyder som en sjov ide og noget hvor man kan få rykket ved folk grænser OG smagsløg  jeg har også en opskrift på fyldte laksebøffer men det er en dyr spise

ja det er også meget sjovt. med traditisionen følger der også at vi skal ha en sjov drink. men da jeg jo er gravid så springer jeg den over da de indeholder alkohol de drinks de finder frem til, og det vil jeg ikke drikke selvom man har hørt at en enkel ikke skader. men nyder da abre en sodavand med børnene så.

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Mathias Villads skriver:

Det ser super lækkert ud... så jeg ville klart spise det...

Og man kan ikke gøre alle tilfreds.... 

En anden ting, så kan du jo vælge at skifte tun ud med laks... Kun hvis man synes tun er for tørt.... Herhjemme skylder vi bare spaghettien i vand efter kogning, så bliver den ikke klistret... inden du skal røre den sammen med det andet....

lyder godt. ja det kunne man jo godt. men nu prøver vi med tun først hvertfald. så kan vi altid lave det igen en anden gang med laks hvis det er.

vi plejer nogen gange også at skylde med vand men det er ikke altid men tror det vil være en god ide at gøre inden det skal blandes sammen med det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.