ville i spise det her.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

slettet_7530

ja man kan ikk være kræsen og sige nej hvis man ikk har prøvet det før jo. og det er det der er meningen. vi skal ha noget vi ikk har prøvet før

Du har tydeligvis valgt at lave det, må jeg så spørge hvorfor du har oprettet denne tråd?? for jeg troede det var for at blive klogere på om du kunne tillade dig at lave det eller ej, netop på grund af ingredienserne  jeg vil så også sige at der skal ikke meget slinger i valsen til at det er en ret der bliver hurtigt kold og kedelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

louise8723

Astasmor skriver:

http://arla.dk/opskrifter/frisk-pasta-med-tun-og-c itron/

det er fordi vi skal imorgen spise med næsten hele svigerfamilien og der vil vi prøve at lave den der opskrift der. jeg syntes det lyder rigtig lækkert og ser rigtig lækkert ud.

er det noget i ville spise hvis i fik det servieret og hvad syntes i om opskriften?

Lav du det!

Hvis man skulle tage højde for hvad alle kan lide eller ikke lide så kan du jo nærmest ikk servere noget!

Så go for it.. og kan folk ikke lide selleri så må de da pille det fra

Anmeld

28. april 2011

malliebooh

Astasmor skriver:

http://arla.dk/opskrifter/frisk-pasta-med-tun-og-c itron/

det er fordi vi skal imorgen spise med næsten hele svigerfamilien og der vil vi prøve at lave den der opskrift der. jeg syntes det lyder rigtig lækkert og ser rigtig lækkert ud.

er det noget i ville spise hvis i fik det servieret og hvad syntes i om opskriften?

Jeg synes nu det ser lækkert og sundt ud 

Anmeld

28. april 2011

louise8723

Albertesmor skriver:

Du har tydeligvis valgt at lave det, må jeg så spørge hvorfor du har oprettet denne tråd?? for jeg troede det var for at blive klogere på om du kunne tillade dig at lave det eller ej, netop på grund af ingredienserne  jeg vil så også sige at der skal ikke meget slinger i valsen til at det er en ret der bliver hurtigt kold og kedelig

hun spurgte til om det var noget vi ville spise, og ikk om hun skulle lave det.

men flot du lige skal nedgøre hendes valg der til sidst

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Albertesmor skriver:

Jeg mener ikke man er kræsen fordi man ikke kan lide selleri, selleri har så specielt en smag at jeg ville være 100 på mine gæster kunne lide det, jeg kunne heller aldrig drømme om at lave en ret med oliven uden jeg ved at alle kan lide oliven, som værtinde sætter jeg en større ære i at mine gæster kan lide og nyder den mad jeg har valgt at lave til dem, fremfor at de spiser den for at være høflige

nej okay mente heller ikk du var kræsen det var slet slet ikk sådan det skulle være kommet ud.

vi har en tradition hver fredag hvor vi skiftes til at spise ved hinanden og så skal vi ha noget vi ikk har prøvet før. er der noget man så ikke kan lide kan det pilles fra jo. men hvis det er fordi der er en der ikk kan li det så kan amn ikk tage hensyn kun til den person syntes jeg. for man kan ikk tage hensyn til alle.
om ikk andet skal det prøves for at se om det jo er noget eller hvad det er

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Albertesmor skriver:

det er det eneste vi lige er kommet frem til at vi vil lave. vi kan ikke rigtig komme på så meget andet da jeg gerne ville det blev noget med tun eller laks og kunne ikke finde noget der lige tiltalte mig igår med laks og så faldt vi over den her opskrift.
ville gerne høre jeres mening om retten også

Anmeld

28. april 2011

slettet_7530

louise4060 skriver:

hun spurgte til om det var noget vi ville spise, og ikk om hun skulle lave det.

men flot du lige skal nedgøre hendes valg der til sidst

Det er facts at pasta hurtigt bliver koldt og klistret

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

louise4060 skriver:

Lav du det!

Hvis man skulle tage højde for hvad alle kan lide eller ikke lide så kan du jo nærmest ikk servere noget!

Så go for it.. og kan folk ikke lide selleri så må de da pille det fra

vi regner også med det er det vi laver. så skal vi ha handlet ind til det imorgen.
ja man kan nemlig pille det fra hvis man ikke kan lide det. for det ikk nemt at gøre alle tilfredse.

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

MalleH skriver:

Jeg synes nu det ser lækkert og sundt ud 

tak. det var også det jeg faldt mest for da jeg så den. at det så lækkert og sundt ud.

Anmeld

28. april 2011

louise8723

Albertesmor skriver:

Det er facts at pasta hurtigt bliver koldt og klistret

en pastaret skal serveres med det samme. så burde den holde sig varm medmindre folk er enormt lagsomt spisende..

Desuden kan man når vandet er hældt fra tilsætte en smule olie til pastaen.. så klistre den ik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.