ville i spise det her.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Vinker

louise4060 skriver:

hun spurgte til om det var noget vi ville spise, og ikk om hun skulle lave det.

men flot du lige skal nedgøre hendes valg der til sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Astasmor skriver:

http://arla.dk/opskrifter/frisk-pasta-med-tun-og-c itron/

det er fordi vi skal imorgen spise med næsten hele svigerfamilien og der vil vi prøve at lave den der opskrift der. jeg syntes det lyder rigtig lækkert og ser rigtig lækkert ud.

er det noget i ville spise hvis i fik det servieret og hvad syntes i om opskriften?

YES jeg ville. Elsker pasta og tun. Ummmmm 

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

louise4060 skriver:

Lav du det!

Hvis man skulle tage højde for hvad alle kan lide eller ikke lide så kan du jo nærmest ikk servere noget!

Så go for it.. og kan folk ikke lide selleri så må de da pille det fra

Man kan nemlig pille fra, selvom det ikke ser pænt ud..Hvis man skal have en håndfuld gæster, er det nærmest umuligt at lave noget alle kan lide. Synes folk er blevet for kræsne og jeg har i hvert fald opgivet at gøre ALLE glade.

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

louise4060 skriver:

en pastaret skal serveres med det samme. så burde den holde sig varm medmindre folk er enormt lagsomt spisende..

Desuden kan man når vandet er hældt fra tilsætte en smule olie til pastaen.. så klistre den ik.

der står også i opskriften at retten skal serveres med det samme når den er færdig.
men ja det er rigtig nok at pasta hurtig kan blive kold og klistret men altså pasta smager nu altså godt. og når det skal serveres med det samme kan jeg intet problem se. så er det som du siger man kan jo bare tilføje lidt olie det hjælper gerne lidt jo.

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

YES jeg ville. Elsker pasta og tun. Ummmmm 

så er vi to.

Anmeld

28. april 2011

slettet_7530

louise4060 skriver:

en pastaret skal serveres med det samme. så burde den holde sig varm medmindre folk er enormt lagsomt spisende..

Desuden kan man når vandet er hældt fra tilsætte en smule olie til pastaen.. så klistre den ik.

men er defleste ikke også lidt længere tid om at spise når de har gæster

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Man kan nemlig pille fra, selvom det ikke ser pænt ud..Hvis man skal have en håndfuld gæster, er det nærmest umuligt at lave noget alle kan lide. Synes folk er blevet for kræsne og jeg har i hvert fald opgivet at gøre ALLE glade.

nemlig det er helt rigtig.
den eneste jeg er nervøs for er kenneths bror for han er kræsen og derfor ikk nem at lave mad til. men står lidt det er en ud af 10 gæster. og ja kan man ikk li noget af det der er i så piller man det fra. det er tilladt

Anmeld

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Astasmor skriver:

nemlig det er helt rigtig.
den eneste jeg er nervøs for er kenneths bror for han er kræsen og derfor ikk nem at lave mad til. men står lidt det er en ud af 10 gæster. og ja kan man ikk li noget af det der er i så piller man det fra. det er tilladt

Du skrev du ville lave noget med fisk. Ved ikke om i har lavet det før, men lakselasagne kunne også være en mulighed en anden gang! MUMS!! 

Jeg sætter nu gerne tænderne i pasta og tun. 

Anmeld

28. april 2011

NinaNymannMadsen

Albertesmor skriver:

men er defleste ikke også lidt længere tid om at spise når de har gæster

ikk de gæster vi har. det kan næsten ikk gå for langsomme. de er meget madglade og det kan ses på dem også. men altså. sådan er det jo bare.

Anmeld

28. april 2011

slettet_7530

Astasmor skriver:

nej okay mente heller ikk du var kræsen det var slet slet ikk sådan det skulle være kommet ud.

vi har en tradition hver fredag hvor vi skiftes til at spise ved hinanden og så skal vi ha noget vi ikk har prøvet før. er der noget man så ikke kan lide kan det pilles fra jo. men hvis det er fordi der er en der ikk kan li det så kan amn ikk tage hensyn kun til den person syntes jeg. for man kan ikk tage hensyn til alle.
om ikk andet skal det prøves for at se om det jo er noget eller hvad det er

Se det meldte historien jo ikke noget om  hvis det er frdagsgæste som i ser hver uge mener jeg sagtens du kan lave det specielt da det er det konceptet går ud på i fredagsklubben  men hvis det avr et vennepar man kun så hver halve år havde jeg helt klart valgt at servere noget andet  jeg er ikke kræsen elsker selv selleri, men spiser til gengæld ikke pasta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.