Det kan man da ikke sige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

132319

Albertesmor skriver:

Jeg tror helt ærligt det er de færreste der kan sige sig fri for at have ønsket sig en af modsatte køn, ved graviditet nummer 2

Enig 

Jeg har altid kun ville have to børn og indrømmer blankt at jeg brændende ønskede mig en pige da jeg var gravid 2. gang -Og det fik jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Man kan da ikke være skuffet over noget, man selv har lavet/været med til og lave!!

Altså; jeg er gravid med nr. 2 barn nu og selvom jeg nogle dage ønsker en dreng, fordi jeg har en pige i forvejen på 20 mdr., så har jeg da også nogle dage, hvor jeg tænker, det kunne være sjovt at ha´ 2 piger

Ja man kan jo finde positive ting ved begge køn også selvom man får flere af dem.. 

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Så er jeg godt nok en af de få - har altid ønsket mig drenge!

De er nu også dejlige.. 

Anmeld

26. april 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Ja man kan jo finde positive ting ved begge køn også selvom man får flere af dem.. 

Men har da godt nok spøgt lidt med at hvis vi fik en pige, måtte vi prøve igen for at få en dreng

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Det var faktisk også lidt forkert skrevet, det jeg mener er at jeg tror det er de færreste der kan sige sig fri for at have et bestemt ønske til kønnet, om det er til 2 drenge fordi de ikke mener de kan finde ud af en pige, elelr omvendte eller en af hver.

Selvfølgelig er vi alle taknemmelige og elsker det vi får men det er ikke forbudt at ønske

Det har du sikkert ret i, et er hvad man tænker og føler, et andet hvad man siger.. 

Anmeld

26. april 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Det har du sikkert ret i, et er hvad man tænker og føler, et andet hvad man siger.. 

Jeg har oplevet fra tidligere debatter om emnet at det er et ret stor tabu

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

- skriver:

Aller først ville jeg "bare" som alle andre have sunde og raske børn.

Men inden jeg var færdig med børn ville jeg da gerne have prøvet en af hver, hvilken rækkefølge de kom i er for mig lige meget. 

Det er to forskellige verdener og syntes det sjovt at deltage i dem begge.

Nu har jeg 3 børn, en datter, søn og søn...

Vi skal have et barn mere på et tidspunkt og det kunne da være sjovt med en pige mere, men altafgørende er det absolut ikke og ville ikke være trist over en dreng mere....

Har du da ret i og det er sjovt som det kan fordele sig. Nogen får kun drenge, nogen kun piger og jo det er jo nok det der med at prøve forskellen der tiltaler mange..

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Enig 

Jeg har altid kun ville have to børn og indrømmer blankt at jeg brændende ønskede mig en pige da jeg var gravid 2. gang -Og det fik jeg 

Ja men det vej jeg også fra min bror der har to børn. De ønskede klart en af hver og det fik de også og min søster har også en af hver. Jeg har altid følt jeg fik drenge og har også et særligt hjerte for drenge, så det jo fint. Det er da også i orden man siger som man har det. Det der bare er ubehageligt er for et barn hvis det kommer til verden og føler det ikke var det rette køn. 

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Men har da godt nok spøgt lidt med at hvis vi fik en pige, måtte vi prøve igen for at få en dreng

Smiler.. ja det sagde jeg også til kæresten. Vil du have en pige så må vi jo forsøge igen. Men vi har besluttet for længst vi skal have to børn og ikke mere og det tror jeg vi holder os til og her. Men det siger man jo nok altid lidt i sjov..

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Jeg har oplevet fra tidligere debatter om emnet at det er et ret stor tabu

Helt sikkert. Det er et ømfindigt emne. Fordi man skal jo helst mene det rette. At barnet skal være sundt og raskt. Så det har jeg også tænkt. Det lyder jo netop ikke så godt at sige noget andet. Det er bare ligsom med dem der har yndlingsbørn. Det jo synd for barnet hvis det ikke føler sig godt nok. Men kan godt se det er et ømtåleligt område for selvfølgelig hælder alle nok til noget og det kan jo ikke altid falde i alles smag det køn barnet har.. Måske ønsker manden og kvinden noget forskelligt og ikke alle vil sige det højt.. Noget må man måske nøjes med at tænke og så ikke sige højt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.