Ej, hvor er det bare en sindsyg historie, kan godt forstå du føler dig trådt på, men ligesom en anden sagde, så ville jeg også forvente at han behandlede dig med respekt i dit eget hjem og det indebære altså at tale med dig, jeg syntes ikke man skal slås om børn, og mener både mor og far bør være der hvis det er muligt, men jeres barn vokser op med en mor der er blevet trickey til at få barn med hans far (ligeså vel hvis det var omvendt) og der syntes jeg det er nødvendigt med en ordentlig snak hvor man taler tingene igennem, ellers vil der uanset hvor gode hensigter man har skinne et eller andet igennem.
Så jeg havde nok bedt om en snak og sagt at det simpelthen er nødvendigt for jeres barns skyld hvis det skal vokse op med en mor og en far der gør deres bedste for ham - og det er at enes, nogen gange kan det ikke lade sig gøre, men det er det bedste for barnet hvis begge forældre ellers er stabile og gode forældre..
Jeg havde haft så mange spørgsmål til ham og havde nok valgt at skrive det i et brev til ham, for hvad havde haan tænkt sig på sigt, havde de overhovedet spekuleret på dine følelser i det her, hvordan det skulle fungere i fremtiden, hvad barnet vil tænke den dag han får sandheden at vide (for ja den kommer jo nok ud) og ja tusind andre spørgsmål.. jeg er virkelig måløs... det kan godt være han er en god far, men han er ikke et særlig godt menneske og havde han ikke kunne give dig bare en smule, sså havde jeg henvendt mig til statsamtet og bedt om hjælp til fastsættelse af samværdsaftale, for jeg er virkelig svært ved at få øje på hvor han har tænkt på sin søn og hans følelser i alt det her, og ja jeg ville ikke stole på sådan en mand og slet ikke med mit dyrebareste eje, uanset hvor god en far han end virker som.
Anmeld