mit barns far er homoseksuel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

twinny

puhhhhaaa han er da en idiot...  jeg havde været rasende...

du fortjener lige en kæmpe  herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

puhhhhaaa han er da en idiot...  jeg havde været rasende...

du fortjener lige en kæmpe  herfra...

mange tak

Anmeld

25. april 2011

Lusi

Føj siger jeg bare ;( føler med dig!

Anmeld

25. april 2011

Holbæktrunten

Ikke fordi jeg har noget imod homoseksuelle, og jeg synes bestemt ikke det er pk det stunt han har lavet der.... Men det første jeg tænkte var om du har fået taget en hiv test? Man er først 100 pct sikker et år efter man sidst var udsat for smitte...

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

Anonym skriver:

ja det fandt jeg ud af da jeg var i 25 uge og var gået fra mit barns far, så fik han en kæreste, som ja var en mand har intet imod homoseksuelle overhovedet, men føler mig så udnyttet, da han fortalte mig at han var kærester med ham for 4 år siden (mødte min kæreste for 2½ år siden, og de kunne jo ikke få børn så de havde valgt at mit barns far skulle finde en kæreste og få et barn med,   neej hvor kan jeg tude, et er at han er bøsse, et andet er at han bare har burgt  mig for at få et barn,

nu er mit barn så 8 mdr, og har intet imod hans far er bøsse, men tanken om at han har udnyttet mig sådan får mig til at væmmes ved tanken om ham

er det ikke udnyttelse eller, og hvad  havde i gjort hvis i var i mit sted?

Hvor er det bare ondskabsfuldt!

Så kunne de have sagt det som det var fra starten af!

Stort kram

Anmeld

25. april 2011

Mi

Hold da op det var usselt. Har han virkelig kold og kynisk brugt dig til at få et barn, for det var da helt utrolig usselt  Jeg ville godt nok også blive vred og føle mig udnyttet, stort  til dig

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

- skriver:

Undskylder på forhånd, men syntes det lyder for underligt må jeg ærligt sige....

Hvor længe havde i været sammen før du blev gravid?

vi blev kærester den 17 febuar 2008 og gik fra hinanden den 28 maj 2010

jeg var 25 uger henne da vi gik fra hinanden

Anmeld

25. april 2011

Maise

Dumme svin, ja undskyld mig. Dejligt han er en god far, men overfor dig har han jo været en mega løgner og udnyttet dig på det mest følsomme område han kunne ramme en kvinde på, netop hendes børn, samt at forlade dig.

har flere homoer i min familie, super skønne mennesker, men det er jo en ond egoistisk handling han har foretaget sig. Giv ham lige et spark i løgposen fra mig 

Føler sgu med dig, man får jo et barn sammen fordi man elsker hinanden og gerne vil tilbringe livet sammen.

Ja du må dælme tale med ham, hvordan han egentlig kunne finde på at være så tarvelig, egoistisk og en løgner overfor dig.

Men du må jo være en skøn kvinde han vil have barn med siden han har kørt den så langt ud.

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Ikke fordi jeg har noget imod homoseksuelle, og jeg synes bestemt ikke det er pk det stunt han har lavet der.... Men det første jeg tænkte var om du har fået taget en hiv test? Man er først 100 pct sikker et år efter man sidst var udsat for smitte...

nej har jeg slet ikk tænkt på, men må heller få taget sådan en

tak for at huske mig på det

Anmeld

25. april 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

ja det fandt jeg ud af da jeg var i 25 uge og var gået fra mit barns far, så fik han en kæreste, som ja var en mand har intet imod homoseksuelle overhovedet, men føler mig så udnyttet, da han fortalte mig at han var kærester med ham for 4 år siden (mødte min kæreste for 2½ år siden, og de kunne jo ikke få børn så de havde valgt at mit barns far skulle finde en kæreste og få et barn med,   neej hvor kan jeg tude, et er at han er bøsse, et andet er at han bare har burgt  mig for at få et barn,

nu er mit barn så 8 mdr, og har intet imod hans far er bøsse, men tanken om at han har udnyttet mig sådan får mig til at væmmes ved tanken om ham

er det ikke udnyttelse eller, og hvad  havde i gjort hvis i var i mit sted?

Han lyder godt nok som et svin i mine ører. En ting er at være bøsse, men at udnytte en uskyldig kvinde for at få et barn med en anden mand? Så lavt kunne jeg ALDRIG synke! Puha han skulle skamme sig. Ved ikke hvad jeg skal sige, men ville ikke læse dit indlæg uden at give dig et kæmpe

Kh Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.