mit barns far er homoseksuel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Maise

Anonym skriver:

´har tænkt at hive fat i ham imorgen når han kommer håber han vil åbne lidt op og sige andet end hej til mig, men nu får vi se, de andre gange jeg har prøvet har han klappet i som en østers

hmm ja utroligt han gider, det er jo ikke det bedste grundlag at have et forældreforhold på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

eElak

Det her lyder SÅ urealistisk, så man skulle tro at det var taget ud af en film.... 

Med det sagt - jeg har prøvet at være kærester med en fyr i et stykke tid.... For at finde ud af at han var homoseksuel, og halvt havde en på sidelinien.. Dvs. De holdt pause når de havde kvindekærester, men når de begge var single, så var det dem... 

Det fik jeg af vide af min bedste veninde BAGEFTER og så uddybede han, sammen med en masse andre facts som havde været MEGET relevante for mig at vide... 

Jeg følte mig rigeligt røvrendt dengang, så kan ikke forestille mig hvordan det må være for dig. 

Anmeld

25. april 2011

Kruse90

Er fuldstændig chokeret!
Det er sgu da ren unyttelse

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

hmm ja utroligt han gider, det er jo ikke det bedste grundlag at have et forældreforhold på.

nej det er nemlig ej, men håber han vil snakke en smugle

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Det her lyder SÅ urealistisk, så man skulle tro at det var taget ud af en film.... 

Med det sagt - jeg har prøvet at være kærester med en fyr i et stykke tid.... For at finde ud af at han var homoseksuel, og halvt havde en på sidelinien.. Dvs. De holdt pause når de havde kvindekærester, men når de begge var single, så var det dem... 

Det fik jeg af vide af min bedste veninde BAGEFTER og så uddybede han, sammen med en masse andre facts som havde været MEGET relevante for mig at vide... 

Jeg følte mig rigeligt røvrendt dengang, så kan ikke forestille mig hvordan det må være for dig. 

er ked af at du har prøvet det, det er det værste nogensinde,

det er så frygteligt

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Er fuldstændig chokeret!
Det er sgu da ren unyttelse

var også i chok da jeg fik det at ´vide, og er det endelig stadig

Anmeld

25. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Puha, den var en led en af slagsen...

Hvorfor lukke ham ind i dit hjem, hvis han er så respektløs, at han ikke snakker med dig?? så må han finde en anden måde at få samvær på... den var sku ikke gået her... hvis jeg havde fundet ud af, at han havde taget røven på mig på denne måde og samtidig viser så lidt respekt, så foregik det ikke i mit hjem... så måtte han have samvær på anden vis... Håber du får nogen svar imorgen, men jeg havde nok talt med store bogstaver og krævet respekt....

Anmeld

25. april 2011

Mumto3

Nu spørger jeg måske meget dumt (og undskyld for det!!!) men har han sagt at 'kun' har taget dig for at få et barn? Eller troede han at han var hetro, og så var han det ikke alligevel og gik tilbage til sin bøsseven?

Anmeld

25. april 2011

eElak

Mathias Villads skriver:

Puha, den var en led en af slagsen...

Hvorfor lukke ham ind i dit hjem, hvis han er så respektløs, at han ikke snakker med dig?? så må han finde en anden måde at få samvær på... den var sku ikke gået her... hvis jeg havde fundet ud af, at han havde taget røven på mig på denne måde og samtidig viser så lidt respekt, så foregik det ikke i mit hjem... så måtte han have samvær på anden vis... Håber du får nogen svar imorgen, men jeg havde nok talt med store bogstaver og krævet respekt....

Uuh den er svær... For jeg vil klart give dig ret i forholdet til respekten for trådstarter.... 

Men i forhold til barnet, så tror jeg ikke at man kan gøre det på den måde, når barnet er så lille... 

Anmeld

25. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
KaLee skriver:

Uuh den er svær... For jeg vil klart give dig ret i forholdet til respekten for trådstarter.... 

Men i forhold til barnet, så tror jeg ikke at man kan gøre det på den måde, når barnet er så lille... 

Kan man ikke via staten/amtet få overvåget samvær?

Ja, jeg ved det ikke... men synes ikke hun fortjener den person indenfor hendes hjem, når han er på den måde, på trods af at han er faderen til barnet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.