mit barns far er homoseksuel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.433 visninger
61 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Anonym trådstarter

ja det fandt jeg ud af da jeg var i 25 uge og var gået fra mit barns far, så fik han en kæreste, som ja var en mand har intet imod homoseksuelle overhovedet, men føler mig så udnyttet, da han fortalte mig at han var kærester med ham for 4 år siden (mødte min kæreste for 2½ år siden, og de kunne jo ikke få børn så de havde valgt at mit barns far skulle finde en kæreste og få et barn med,   neej hvor kan jeg tude, et er at han er bøsse, et andet er at han bare har burgt  mig for at få et barn,

nu er mit barn så 8 mdr, og har intet imod hans far er bøsse, men tanken om at han har udnyttet mig sådan får mig til at væmmes ved tanken om ham

er det ikke udnyttelse eller, og hvad  havde i gjort hvis i var i mit sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

AnneP

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, men ville ikke lige gå videre uden at give dig et Kram!

-kan godt forstå du føler dig udnyttet! Jeg var blevet så rasende, mener også det er ligeså slemt hvis en kvinde "bare" er sammen med en mand for at blive gravid! Det er så usmageligt! Det er jo noget 2 mennesker vælger sammen og med henblik på at være sammen om opdragelse osv. (hvis ikke andet er aftalt)

men endnu et kram til dig!

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja det fandt jeg ud af da jeg var i 25 uge og var gået fra mit barns far, så fik han en kæreste, som ja var en mand har intet imod homoseksuelle overhovedet, men føler mig så udnyttet, da han fortalte mig at han var kærester med ham for 4 år siden (mødte min kæreste for 2½ år siden, og de kunne jo ikke få børn så de havde valgt at mit barns far skulle finde en kæreste og få et barn med,   neej hvor kan jeg tude, et er at han er bøsse, et andet er at han bare har burgt  mig for at få et barn,

nu er mit barn så 8 mdr, og har intet imod hans far er bøsse, men tanken om at han har udnyttet mig sådan får mig til at væmmes ved tanken om ham

Jeg må inderømme at den sq er under lavmålet..det ville jo have været lige så slemt hvis det havde været den anden vej rundt...altså at du havde været lesbisk og så havde fundet en mandlig kæreste blot for at få et barn uden at fortælle ham noget, og så havde fyret ham, når du var blevet gravid og i samme åndedrag så liiiige kom i tanke om at fortælle ham det.
Det ville jeg syntes var tarveligt.
I det mindste kan man spille med åbne kort
Jeg har bestemt heller intet mod hverken bøsser eller lesbiske..tvært imod..min ene dejlige plejesøn er bøsse og et par af mine bedste veninder er lesbiske, men man kan godt tage at være ærlig, så jeg synes det er at syde og bedrage et andet menneske, det nummer han har lavet der.

Men sket er sket.
Det er dit barns far og sådan er det.
Og så må I jo få det bedste ud af det, når nu du har sunket erkendelsen og lære at leve med det trods alt...altså ikke at han er bøsse, men at han ikke har været ærlig.
Jeg synes egentligt godt at du kan tillade dig at spørge ham lige ud, hvordan du i fremtiden skal kunne stole på ham i sager omkring jeres barn, aftaler og den slags, når han i noget så vigtigt som det at få et barn, kan være så uærlig, sådan at I kan få sat nogle ord på og du kan få lidt luft for din skuffelse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. april 2011

Sissel

Hold da op.. Det var sgu en af de lidt mere specielle! Jo, hvis det forholder sig så sort på hvidt som du skriver det, at de to kun gik fra hinanden for at han sku finde en pige at få et barn med, så er det da udnyttelse på et højt plan.. Men på nuværende tidspunkt er der vel ikke så meget du kan stille op.. Du vil vel gerne have at de to (far og søn) har kontakt? Jeg tror at du med tiden bliver nødt til at acceptere at det er sådan det hele forholder sig.. Så længe han er en go far.. Men du skal jo samtidig også have med i dine tanker at du kommer til at skulle have ham i dit liv resten af livet.. Og der må da unægteligt være nogle følelser i klemme som du måske skulle få talt med ham om? Det er altså ingen måde at behandle et andet menneske på!! håber du har nogle der støtter dig..

Anmeld

25. april 2011

fønix

Anonym skriver:

Hold da op sikke et fjols, det er da på ingen måde okay han har gjort det og hvordan kan han finde på det! at have gjort det!

kan godt forstå du væmmes ved ham!! ved ikke lige hvad du skal gøre men ville lige give dig en kæmpe krammer

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Ej nej nej nej nej! Det er da bare helt forkert!!!

Det kan han bare ikke tillade sig!!! Var godt nok også blevet ked af det og vred, hvis det var mig!!! Det er da en kæmpe løgn, og han har virkelig udnyttet dig på det groveste!

Tror da ikke det er helt svært for bøsser, at finde en kvinde, som de kan have et barn med - altså nærmest en rugemor... men at du slet ikke har fået noget at vide, eller er blevet spurgt, og bare troet han var heteroseksuel og din kæreste... det synes jeg er SÅ vild en ting at gøre mod et andet menneske!!!

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, men ville ikke lige gå videre uden at give dig et Kram!

-kan godt forstå du føler dig udnyttet! Jeg var blevet så rasende, mener også det er ligeså slemt hvis en kvinde "bare" er sammen med en mand for at blive gravid! Det er så usmageligt! Det er jo noget 2 mennesker vælger sammen og med henblik på at være sammen om opdragelse osv. (hvis ikke andet er aftalt)

men endnu et kram til dig!

gik helt ned da jeg fik det at vide, ikke fordi han er homo, men fordi han har udnyttet mig , føler mig så ja så ulækker på en eller anden underlig måde,

og hans kæreste er sådan en gustav type sådan en rigtig fise fornæm slesk ting

Anmeld

25. april 2011

Vial

Hvor længe var I kærester? Jeg forstår ikke helt, at man kan have et forhold til en fra "det andet hold". Han har da virkelig gået ind for det!!

Kan det ikke være noget han siger for at såre dig? Han må jo være biseksuel under alle omstædigheder, når han har kunne have et seksuelt forhold til dig.

Mærkelig mand.

Anmeld

25. april 2011

Fru Nielsen

Kan godt forstå dine følelser.... Føj det kan han ikke være bekendt! Og tænk han har kunne skjule det.....

Men du er nød til at tænke positivt. I har idag en skøn søn sammen, også må du ligge det andet bag dig.... Det vil kræve lidt tid, men for jer alles skyld er det bedst....

Og tænk sig, at en bøsse vælger lige netop dig til at blive mor til hans barn, det er sku da noget af en tillidserklæring og skøn bekræftelse....  Er nød til at se lidt positivt på det!

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg må inderømme at den sq er under lavmålet..det ville jo have været lige så slemt hvis det havde været den anden vej rundt...altså at du havde været lesbisk og så havde fundet en mandlig kæreste blot for at få et barn uden at fortælle ham noget, og så havde fyret ham, når du var blevet gravid og i samme åndedrag så liiiige kom i tanke om at fortælle ham det.
Det ville jeg syntes var tarveligt.
I det mindste kan man spille med åbne kort
Jeg har bestemt heller intet mod hverken bøsser eller lesbiske..tvært imod..min ene dejlige plejesøn er bøsse og et par af mine bedste veninder er lesbiske, men man kan godt tage at være ærlig, så jeg synes det er at syde og bedrage et andet menneske, det nummer han har lavet der.

Men sket er sket.
Det er dit barns far og sådan er det.
Og så må I jo få det bedste ud af det, når nu du har sunket erkendelsen og lære at leve med det trods alt...altså ikke at han er bøsse, men at han ikke har været ærlig.
Jeg synes egentligt godt at du kan tillade dig at spørge ham lige ud, hvordan du i fremtiden skal kunne stole på ham i sager omkring jeres barn, aftaler og den slags, når han i noget så vigtigt som det at få et barn, kan være så uærlig, sådan at I kan få sat nogle ord på og du kan få lidt luft for din skuffelse.

Kærligst
Sussie

har slet intet imod han er bøsse, overhovedet, men dem måde han har gjort tingene ja så hader jeg ham pt, men viser det bestemt ikke overfor mit barn da mit barn kun skal have det gode af sin far, og ja han er dejlig kærlig osv, og den bedste far for mit barn, 

men det hænger stadig ved,,

men han vil ike snakke om tingene, han vil kun snakke om barnet og når den bette sover går han så får aldrig snakket selvom jeg gerne ville

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.