mit barns far er homoseksuel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Hvor er det bare ondskabsfuldt!

Så kunne de have sagt det som det var fra starten af!

Stort kram

mener jeg også han burde,

det burde være ulovligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Dumme svin, ja undskyld mig. Dejligt han er en god far, men overfor dig har han jo været en mega løgner og udnyttet dig på det mest følsomme område han kunne ramme en kvinde på, netop hendes børn, samt at forlade dig.

har flere homoer i min familie, super skønne mennesker, men det er jo en ond egoistisk handling han har foretaget sig. Giv ham lige et spark i løgposen fra mig 

Føler sgu med dig, man får jo et barn sammen fordi man elsker hinanden og gerne vil tilbringe livet sammen.

Ja du må dælme tale med ham, hvordan han egentlig kunne finde på at være så tarvelig, egoistisk og en løgner overfor dig.

Men du må jo være en skøn kvinde han vil have barn med siden han har kørt den så langt ud.

syntes også det er møg svinsk,

han er sød og han var så fantastisk, men mit syn´på ham har ændret sig så meget

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

NR3ønskebarn skriver:

Han lyder godt nok som et svin i mine ører. En ting er at være bøsse, men at udnytte en uskyldig kvinde for at få et barn med en anden mand? Så lavt kunne jeg ALDRIG synke! Puha han skulle skamme sig. Ved ikke hvad jeg skal sige, men ville ikke læse dit indlæg uden at give dig et kæmpe

Kh Sussie

mange tak

Anmeld

25. april 2011

Maise

Anonym skriver:

syntes også det er møg svinsk,

han er sød og han var så fantastisk, men mit syn´på ham har ændret sig så meget

kan slet ikke forestille mmig at komme i sådan en situation, er han bare en kold skid overfor dig når han ser sit barn??

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

kan slet ikke forestille mmig at komme i sådan en situation, er han bare en kold skid overfor dig når han ser sit barn??

han siger hej og farvel til mig når han er her hvis jeg snakker til ham svare han ikk kun til vores  barn

han er ikk til at hverken til at hugge eller stikke i, han drikker endda slet ikk kaffen hvis jeg laver noget til ham,

snakker kun med den bette

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

- skriver:

Så han har været i forhold med dig i 2 år hvor han har været kold over for dine følelser i forhold til at han i virkeligheden er bøsse og havde en han ønskede forhold med...

Lyder sq helt film agtigt, men må kræve noget af et svin at kunne være KOLD så længe.... 

han har været sød osv for mig og har ikk virket underlig overhovedet, derfor jeg ikk selv kunne forstå det da han sagde det til mig,

havde ikk gennemskuet ham

Anmeld

25. april 2011

Maise

Anonym skriver:

han siger hej og farvel til mig når han er her hvis jeg snakker til ham svare han ikk kun til vores  barn

han er ikk til at hverken til at hugge eller stikke i, han drikker endda slet ikk kaffen hvis jeg laver noget til ham,

snakker kun med den bette

hmm mærkelig skid altså. Men han skal sgu da svare dig i dit hjem. men spørg om han ikke godt lige vil tage en samtale med dig så du kan lægge det bag dig og komme videre, som jo iøvrigt også vil komme ham til gavn.

Anmeld

25. april 2011

Maise86

Hvor er jeg ked af at høre din historie... Det er der ingen der fortjener!

Havde i sammen planlagt barn osv og levede i ellers bare lykkeligt? Viste han at han elskede dig og at han elskede jeres liv? Åhh hvor bliver jeg harm over det her! Det virker som om det har været et langt skuespil! Føj!

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

hmm mærkelig skid altså. Men han skal sgu da svare dig i dit hjem. men spørg om han ikke godt lige vil tage en samtale med dig så du kan lægge det bag dig og komme videre, som jo iøvrigt også vil komme ham til gavn.

´har tænkt at hive fat i ham imorgen når han kommer håber han vil åbne lidt op og sige andet end hej til mig, men nu får vi se, de andre gange jeg har prøvet har han klappet i som en østers

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Hvor er jeg ked af at høre din historie... Det er der ingen der fortjener!

Havde i sammen planlagt barn osv og levede i ellers bare lykkeligt? Viste han at han elskede dig og at han elskede jeres liv? Åhh hvor bliver jeg harm over det her! Det virker som om det har været et langt skuespil! Føj!

barnet var nogenlinde planlagt dvs vi beskyttet os ikk men han virket 100& normal osv men den sidte uge blev han mere og mere sær,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.