Sissel skriver:
Hold da op.. Det var sgu en af de lidt mere specielle! Jo, hvis det forholder sig så sort på hvidt som du skriver det, at de to kun gik fra hinanden for at han sku finde en pige at få et barn med, så er det da udnyttelse på et højt plan.. Men på nuværende tidspunkt er der vel ikke så meget du kan stille op.. Du vil vel gerne have at de to (far og søn) har kontakt? Jeg tror at du med tiden bliver nødt til at acceptere at det er sådan det hele forholder sig.. Så længe han er en go far.. Men du skal jo samtidig også have med i dine tanker at du kommer til at skulle have ham i dit liv resten af livet.. Og der må da unægteligt være nogle følelser i klemme som du måske skulle få talt med ham om? Det er altså ingen måde at behandle et andet menneske på!! håber du har nogle der støtter dig..
der er ingen tvivl om han er den bedste far for mit barn og har set barnet fra barnet var 2 dage og så 2 gange i ugen af 2 timer pr gang,
og viser ikke min vrede overhovedet, lever med det, men den frygtelige tanke er der stadig,
men ved kun hvad han sagde til mig, og han var rigtig ond da han fortalte det han var så kold og sagde at han intet følte for mig og bla bla bla og det kun var derfor, om det er sandt ved jeg ike, men ved da de er kærester
Anmeld