SussieThyssen skriver:
Mine har brugt sut indtil de blev 3 år, så byttede de sutterne for en cykel.
Og det med at tænderne bliver grimme er generelt noget sludder, ingen af mine har på nogen måde grimme tænder, og ingen har haft brug for den mindste smule tandretninger, såe....

Kærligst
Sussie
Mine tænder har det ganske fint idag, og har ikke haft nogle problemer med forkert tandstilling osv. Og jeg har nok været det man ville kalde en Sut-o-man i STOR stil! 
Da jeg var de 3-4 år, mente min mor at nu var det slut. Jeg fik jo så bare en lillebror, som brugte sut. Og havde ingen problemer med at hapse den fra ham, om han sov, vrælede, vågen eller andet var for mig ligegyldigt.
Jeg ville da bare ha' min sut ... Til min mors store frustration
Jeg brugte nok sut til jeg var omkring 7 år (i den forstand at det var meget i smug de sidste 1 års tid), kan stadig huske at jeg har gået og gemt sutter for hurtigt at tage dem frem, og nyde et øjebliks total tilfredstillelse) Aaahh .. HAHA,- jeg har været en meget sjov unge engang.
Til min konfirmation fik jeg også en forsølvet sut af min kære moar som joker-gave, som minde fra min barndom.
Den dag idag kan jeg stadig huske sutten som noget af det mest dejlige og behagelige i hele verden.
Datteren min, har dog aldrig ville vide af den dumme sut eller sutteflaske for den sags skyld.
Anmeld