bruger jeres børn sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: bruger jeres børn sut

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.959 visninger
45 svar
0 synes godt om
24. april 2011

muzen

jeg sidder lige og ser D.U.M og der siger dea/ rasmus at hendes datter ikke skal bruge sut da det ødelægger hendes tænder og de bliver grimme.

min søn bruger sut og jeg ville aldrig undværre at have givet ham den. det er så meget nemmer da han var lille og ked af det. nu bruger han den kun om natten.

vil du ikke fortælle hvorfor du har fra valgt den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

B&J

vores søn valgte den selv fra på 3dagen vi har prøvet flere gange men nej det vil han ikke så det var ham selv der valgte den fra og ikke os

Anmeld

24. april 2011

Lone Jakobsen

mine de 2 mellemste brugte ikke sut.

ved den første var det noget han selv valgte fra, og ved den næste "glemte" jeg det faktisk fordi hans bror ikke brugte det. (der er 1½ år imellem dem)

Anmeld

24. april 2011

Lise

Min første søn brugte ikke sut. Vi prøvede flere gange at give ham den, men han gad aldrig rigtigt. Eller han brugte den lidt fra han vra 5 mdr til han var 11 mdr, og så gad han ikke mere...

Min lille dreng eeeelsker sin sut. Den kan sidde i hovedet af ham 24 timer i døgnet. Og selvom vi får noget ballade senere når den skal nedtrappes og endnu senre helt væk, så er jeg meget glad for den. Den trøster ham bare så nemt. Han er 13 mdr, og har brugt den fra fødsel. Nu skal vi snart droppe den når han ikke sover eller er ked af det - skal bare lige tage mig sammen..

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Her var det sygehuset der valgte den til ham.

Havde købt en til ham han skulle have når amningen var godt i gang. Men på dag 2 kom en sygeplejerske og proppet en i munden på ham, da han var sutte barn som hun kaldte det. Han sad i mig konstant ellers var han ked. Og hun sagde at det skulle han ik, ville ik være godt for mine brystvorter, og var mad han skulle have ved mig. Og så har han haft sut lige siden, og er så glad for at den findes, for hvor var det dejligt at kunne tage ham fra uden han blev ked af det fordi han lå og hyggede med at sutte i stedet for at spise

Anmeld

24. april 2011

dorthemus

Nope, Runa bruger ikke sut

Anmeld

24. april 2011

bumble

Det er Clara selv der har valgt ikke at ville bruge den, vi har tilbudt hende flere forskellige slags sutter igennem de sidste 9 måneder, men der er ingen af dem der dur.

Anmeld

24. april 2011

lisesp83

Her bruger Julie kun sut når hun bliver puttet, men hun spytter den ud når hun sover.

Hun gider den ikke i løbet af dagen.

Anmeld

24. april 2011

Tip!

Ja.... Man kan nemmere vænne dem af med en sut end tommelfingeren....

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Camille er 7 mdr og hun bruger sut, men kun når hun sover! Vi kan ikke bruge den til at trøste eller andet - det er udelukkende når hun sover, men hun har så også sovet igennem siden hun var 5 uger - om det er suttens skyld, det vides ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.