bruger jeres børn sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Henriette1973

Da min datter var tre uger begyndte vi med sut, for hun ville ikke slippe brystet.

Og ja hun er MEGET glad for sin sut, så vi er spændt på, hvordan det går med at vende fra, når det bliver tid til det......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

NinaNymannMadsen

Asta Bruger ikke sut og har aldrig gjort det. hun har sutter og leger med dem men det er så det.

da hun var helt lille suttede hun på enten min lillefinger heller hendes egne fingre, selvf holdt vi øje med hun ikk suttede for mig på sine fingre.
hun har bare ikke været intra i sutten på noget tidspunkt.

Anmeld

25. april 2011

Turtles

Flow skriver:

Ja.... Man kan nemmere vænne dem af med en sut end tommelfingeren....

Nemmerlig

Derfor har vores søn sut.
Men han bruger den kun når han skal sove, eller hvis han er ked af det.

Anmeld

25. april 2011

liwsmor

muzen skriver:

jeg sidder lige og ser D.U.M og der siger dea/ rasmus at hendes datter ikke skal bruge sut da det ødelægger hendes tænder og de bliver grimme.

min søn bruger sut og jeg ville aldrig undværre at have givet ham den. det er så meget nemmer da han var lille og ked af det. nu bruger han den kun om natten.

vil du ikke fortælle hvorfor du har fra valgt den

liw brugt den da vi lå på sygehus så gad hun ikke bruge den, og så gad hun ikke i 3 måneder eller sådan noget, og så begynde hun bruge tommefingerne og så valgt vi give hende sutten igen da det nemmere vende hende af med sut

Anmeld

25. april 2011

monzemussen

christian brugte sut de første 4 måneder, så gad han ikke den mere.

Anmeld

25. april 2011

Anneiris

Jaa, min datter bruger sut. Men kun når hun skal sove eller når hun er ked af det!

Anmeld

25. april 2011

dukke

jeg har stemt ja for min søn bruger sut og han har gjort det siden han kom ud da han ikke er et amme barn så skulle han jo også lære og sutte, med det er slet ikke såden at han har den hele tiden han vil kun ha den når han er træt, ked eller vil putte..

Jeg kan selt ikke forstå at Dea-Louise ikke vil ha at lille Rosa ikke skal bruge sut,  
Der ud over synes jeg også det er syndt for Dea & Rasmus ikke ha fået lov til at bevise at de godt kan være forælder i sedet for at få hende taget 4 timer efter hun blev født og kun kan se hende vær 14 dag

Knus Charlotte

Anmeld

25. april 2011

..

Ingen af vores børn har brugt sut.

Jeg kan simpelthen ikke se ideen i at bruge sut. Hvorfor dog give dem en dårlig vane som de blive rigtigt glade for og meget afhængige af - for derefter at tage den fra dem efter 3 -4 år?

Når mine unger har været kede af det, så har vi trøstet dem og deres suttebehov er naturligvis blevet dækket ved at de har ammet hos mig. Jeg tror ikke på det der med at de har behov for en sut, som mennesket er skabt for mange mange år siden, der fandtes der ikke sutter..

Ingen af mine børn har nogen ting de er afhængige af, de har jo ingen sut, ingen bamser eller puder som de skal have for at være trygge, de er bare trygge og glade børn

Anmeld

25. april 2011

Hvem?

muzen skriver:

jeg sidder lige og ser D.U.M og der siger dea/ rasmus at hendes datter ikke skal bruge sut da det ødelægger hendes tænder og de bliver grimme.

min søn bruger sut og jeg ville aldrig undværre at have givet ham den. det er så meget nemmer da han var lille og ked af det. nu bruger han den kun om natten.

vil du ikke fortælle hvorfor du har fra valgt den

Min dreng på 15 mdr. blev enormt gal på sin sut da han var en 6 mdr, da de første tænder begyndte at komme, har siden hen prøvet at give ham den igen, men nej, så her har han slev vlagt den fra, troede egentlig at da lillebror ankom, at han ville begyndte og gå og hygge hans sutter, men når han finder en sut, lægger han det bare hen til lillebror, der nu er 4 mdr. som bruger sut.

Anmeld

25. april 2011

trunte89

Min pige er vildt afhængig af sin sut. Stod det til hende, så hang sutten i munden på hende 24 timer i døgnet, så vi har nogle kampe!
Hun blev 3 i januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.