NF- Er der nogen der har valgt det fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Københavnermor

Eva. skriver:

Jeg fik ikke medd e to ældste, det fandtes ikke...og skulle jeg have flere børn ville jeg vælge begge dele fra og skulle jeg have noget så moderkage biopsi feks...jeg ville ikke kunne bruge det til noget, føler kun det gav bekymring..

Det er nok præcis sådan jeg har det!!! 

Vil ikke bekymre mig unødigt. Vil hellere gå at tro at alt er i den skønneste orden, og hvis der så skulle være noget med vores bebs der ikke er helt iorden ville vi jo finde ud af det når han/hun bliver født.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Københavnermor

Dansker i England skriver:

Jeg valgte den ikke fra, da jeg gerne ville se baby, men jeg havde sagt til jm, hvilket også stod i mine papirer, at jeg ikke ville have at vide, om der var noget galt med babyen. Hverken det ene eller det andet.

Det var smart! Det kunne være det var det jeg skulle ud i.. 

Men går det i københavn? Jeg skal jo selv ringe og bestille tid til nf.. Er det så ikke mærkeligt hvis det bare er for at se baby?

Anmeld

24. april 2011

Mor010711

Jeg kom til at tænke på at hvis du vælger den fra og går og tror du bærer på jeres barn og det så viser sig at barnet tidligt i graviditeten er død... Det må da være det mest frygtelige at gå igennem. Det er selvfølgelig et meget voldsomt eksempel, men synes da at man skal have det med i sine overvejelser. 

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

R&N skriver:

Jeg valgte den og sku til den da jeg var 13+3.. men da hun satte scanneren på maven viste det sig at jeg var 17+5 istedet, så hun kunne ikke lave en NF.. Tænkte faktisk slet ikke over, at jeg ikke fik den lavet

Wow, sikke en overraskelse!

Så så du en dejlig stor baby i stedet! 

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Mor010711 skriver:

Jeg kom til at tænke på at hvis du vælger den fra og går og tror du bærer på jeres barn og det så viser sig at barnet tidligt i graviditeten er død... Det må da være det mest frygtelige at gå igennem. Det er selvfølgelig et meget voldsomt eksempel, men synes da at man skal have det med i sine overvejelser. 

Det har jeg også tænkt på, men så længe graviditetssymptomerne stadig er der, så er jeg vel stadig gravid? Alarmklokkerne skal vel ringe hvis symptomerne forsvinder...

Anmeld

24. april 2011

Mor010711

MedRogn skriver:

Det har jeg også tænkt på, men så længe graviditetssymptomerne stadig er der, så er jeg vel stadig gravid? Alarmklokkerne skal vel ringe hvis symptomerne forsvinder...

Det ved jeg faktisk ikke noget om, så der må jeg være dig svar skyldig. 

Men uanset, så er det nu altså en helt fantastisk oplevelse at se den lille for første gang 

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Mor010711 skriver:

Det ved jeg faktisk ikke noget om, så der må jeg være dig svar skyldig. 

Men uanset, så er det nu altså en helt fantastisk oplevelse at se den lille for første gang 

:-) Det kunne være jeg bare skulle købe mig til en scanning hos lillekbh når jeg er ca. deromkring. Så får jeg også set min bebs... 

Måske det egentlig ville være en god løsning.. Jeg vil jo ikke gå glip af det "sjove", kun det andet... 

Anmeld

24. april 2011

Mor010711

MedRogn skriver:

:-) Det kunne være jeg bare skulle købe mig til en scanning hos lillekbh når jeg er ca. deromkring. Så får jeg også set min bebs... 

Måske det egentlig ville være en god løsning.. Jeg vil jo ikke gå glip af det "sjove", kun det andet... 

Det tror jeg hvert fald ikke du vil fortryde 

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Mange tak for svar allesammen, i har givet mig lidt flere ting at overveje. Så må jeg jo tage beslutningen i samråd med manden, og så må vi se.. 

Anmeld

24. april 2011

2babygirls

MedRogn skriver:

Hej baby.dk'ere

Er der nogen herinde som har valgt NF-scanningen fra? Hvilke overvejelser gjorde i jer? Var i glade for det?

Min mand syntes ikke der er nogen grund til den scanning, og jeg hælder lidt i den retning. Vi kunne ikke vælge en barn fra pga. downs og hvis man fik at vide at der var en sandsynlighed for det, bekymrer man sig så ikke bare mere over det?

Kh, MedRogn, 7+3

Tænkte ikke over at det var pga nakkefolden vi tog til scanning for, men for at se den lille spire..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.